  • 11. Data: 2005-05-01 16:53:16
    Temat: Re: prosba o pomoc
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Chce abym na to spojrzal z filozoficznego punktu widzenia, tak
    > jakby "z góry". Jak sie okazalo nie jest to latwe, tym bardziej ze nie ma za
    > duzo pomocy na ten temat.

    Jest taka książeczka, w której być może znajdziesz coś interesującego - "z góry"
    i "filozoficznie":
    Krzysztof Obłój, Janusz Palikot, Myśli o nowoczesnym biznesie
    http://www.merlin.com.pl/frontend/towar/332123

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 12. Data: 2005-05-01 18:39:51
    Od: "PiTeRo" <W...@p...fm>

    > Mr Herman?
    >
    > Bartol

    nie, nie Mr Herman ... :)

    Pitero

  • 13. Data: 2005-05-01 18:40:30
    Od: "PiTeRo" <W...@p...fm>

> [...]
    góry"
    > i "filozoficznie":
    > Krzysztof Obłój, Janusz Palikot, Myśli o nowoczesnym biznesie

    a dzięki, jutro zobaczę czy mają coś takiego w mojej bibliotece.

    Pitero