  • 1. Data: 2005-04-29 21:03:33
    Temat: VW problem z logowaniem
    Od: "toomaas" <t...@p...onet.pl>

    Witam

    Właśnie przed chwilą próbowałem się zalogowac do vw directa i jakoś nie
    mogę. Ciągle komunikat "nieprawidłowe dane autoryzacyjne". Czyżby jakaś
    awaria w vw??

    Pozdrawiam

    Toomaas

  • 2. Data: 2005-04-29 21:18:15
    Temat: Re: VW problem z logowaniem
    Od: albin <a...@w...pl>

    Użytkownik toomaas napisał:

> [...]
    >
    > Właśnie przed chwilą próbowałem się zalogowac do vw directa i jakoś nie
    > mogę. Ciągle komunikat "nieprawidłowe dane autoryzacyjne". Czyżby jakaś

    Ja mam tak samo!

    Albin

  • 3. Data: 2005-04-29 21:35:53
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Ja mam tak samo!

    Jak niemal wszyscy likwidują tam konta,
    to moze wasze też ... z rozpędu zamknęli ;-)

  • 4. Data: 2005-04-29 21:49:32
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-29 23:35, S.T. wrote:

    > Jak niemal wszyscy likwidują tam konta,
    > to moze wasze też ... z rozpędu zamknęli ;-)

    Normalnie z ust mi to wyjąłeś. :))

    --
    Peet

  • 5. Data: 2005-04-29 22:17:39
    Od: "tarpan" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Peet" <j...@t...pbz> napisał w wiadomości

    > Normalnie z ust mi to wyjąłeś. :))
    >
    > --
    > Peet
    Troche mnie uspokoiliscie - zamknalem edirect z dzisiejsza data i zamarlem
    gdy nie moglem sie zalogowac do PlusKonta ... Mam nadzieje ze token jest
    jeszcze czynny ... mimo ze byl wydany do edirect ...