  • 1. Data: 2005-04-30 11:38:43
    Temat: Tanie konto dla stowarzyszenia
    Od: "xxx" <n...@p...wp.pl>

    Witam!

    Szukam sensownego konta dla małego stowarzyszenia. Ponieważ klub nie zarabia
    i nie posiada działalności gospodarczej, zależy mi na tym, żeby konto miało
    możliwie niskie opłaty miesięczne (konto ma służyć ewentualnemu pozyskiwaniu
    dotacji i darowizn), nie powinna być wymagana wielka kwota, która musiałaby
    leżeć na rachunku, wysokość opłat za wpłaty i wypłaty może być wysoka.

    Niestety poszukiwania w googlach wiele mi nie dały (na razie rozumiem, że
    chyba powinno to być konto dla firm - czy na pewno?). Znalazłam informację o
    VW banku - tam opłata roczna jest w formie tokena ok. 36 zł/rok (teraz
    podobno mają jakąś promocję).
    http://www.vwbankdirect.pl/obrazy/CC_TPiO_Biznesowi_
    new.pdf - tu jest
    rozpiska cennika.
    Proszę o opinię powyższego lub informację o lepszych możliwościach. Jeżeli
    przeoczyłam coś (np. informację o minimalnej sumie na koncie) to również
    proszę o zwrócenie mi uwagi.

    Z poważaniem,
    Aleksandra Sontowska

  • 2. Data: 2005-04-30 15:50:18
    Temat: Re: Tanie konto dla stowarzyszenia
    Od: "Tashi" <t...@N...gazeta.pl>

    Może "Wspólny cel" w PKO BP? O ile dobrze pamiętam to 16 zł/mies z
    dostępem przez WWW, przelewy 0,5zł. Cięzko znaleźć coś tańszego...

  • 3. Data: 2005-05-01 19:12:27
    Od: "Sebastian" <s...@C...onet.pl>

    Użytkownik "xxx" <n...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > musiałaby
    > leżeć na rachunku, wysokość opłat za wpłaty i wypłaty może być wysoka.

    w Pekao'sie
    - konto moze byc zwolnione z oplat za prowadzenie (non profit - jesli w
    statusie nie ma nic o zarabianiu z prowadzonej dzialalnosci)
    - wplaty w formie darowizny na konto zwolnione sa z pobierania prowizji
    - wyplaty na karte z bankomatu (30 zl za rok) - bez prowizji
    - przelewy netowe 2,- sztuka +4 zl za net (karta kodow, bez tokena)
    - nie wymagane okreslone obroty oraz osady na rachunku.

    Sebastian

  • 4. Data: 2005-05-01 22:04:11
    Od: "xxx" <n...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Sebastian" <s...@C...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > - przelewy netowe 2,- sztuka +4 zl za net (karta kodow, bez tokena)
    > - nie wymagane okreslone obroty oraz osady na rachunku.

    Dzięki śliczne za pomoc. Sprawdzę to, może coś z tego wyjdzie. A może ktoś
    jeszcze mi coś doradzi?
    Z poważaniem,
    Aleksandra Sontowska