  • 1. Data: 2005-04-30 13:59:49
    Temat: prosba o pomoc
    Od: "PiTeRo" <W...@p...fm>

    witam. pisze prace magisterska nt. "strategia rozwoju bankowosci
    elektronicznej w Polsce".
    Jeden z moich rozdzialow brzmi: "Obszary realizacji strategii rozwoju
    bankowosci".
    Poszukuje informacji i materialow nt.
    - realizacji strategii w obszarze marketingu i promocji,
    - obszaru interakcji
    - obszaru transakcji i usług
    - aspektu wykorzystania strategicznego

    Jesli pisaliscie moze cos na podobny temat - bankowosci elektronicznej w
    ujeciu strategicznym to pomozcie :)
    Z gory dziekuje za wszelkie wskazowki i porady.

    --
    ___________________
    - Pitero-

  • 2. Data: 2005-04-30 14:13:28
    Temat: Re: prosba o pomoc
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    PiTeRo <W...@p...fm> wrote:
    > Jesli pisaliscie moze cos na podobny temat - bankowosci
    > elektronicznej w ujeciu strategicznym to pomozcie :)
    > Z gory dziekuje za wszelkie wskazowki i porady.

    A jakimi ksiazkami dysponujesz? bo moglbym ci podac kilka tytulow
    ciekawych.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-04-30 14:19:43
    Od: "PiTeRo" <W...@p...fm>

    napisał w wiadomości news:d503qh$265$1@news.onet.pl...

    > A jakimi ksiazkami dysponujesz? bo moglbym ci podac kilka tytulow
    > ciekawych.
    >
    > --
    > Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRnews.pl

    "Bankowość elektroniczna" pod red. A. Gospodarowicza,
    "Banki: rynek, operacje, polityka" Władysław Jaworski
    "Zarys prawa bankowego" Narożny
    "Analiza strategiczna przedsiębiorstwa" Giereszewska
    "Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa" Pierścionek

    Chodzi mi głównie o ujęcie strategiczne, wręcz filozoficzne jak twierdzi mój
    promotor.
    Spojrzenie nie na czynnosci w bankowosci, ale na reguły tym rządzące.
    Własnie to sprawia mi trudnosci bo nie wiem jak zaczac o tym pisac.
    Sporo materiałów do innych rozdziałów wykorzystałem ze strony PRnews.pl
    Z góry dzieki

    Pitero

  • 4. Data: 2005-04-30 14:36:33
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    PiTeRo <W...@p...fm> wrote:
> [...]
    > Własnie to sprawia mi trudnosci bo nie wiem jak zaczac o tym pisac.
    > Sporo materiałów do innych rozdziałów wykorzystałem ze strony

    Czyli generalnie musisz opisac zmiany w otoczeniu rynkowym sektora
    bankowego. I tak po nitce do klebka dojdziesz :) (takie sprawy jak
    deregulacja, liberalizacja, rozwoj techniki, regulowany charakter
    sektora bankowego, itp, itd.).
    Odnajdziesz to generalnie w podrecznikach (tych grubszych ;) do
    bankowosci.
    Ja polecam:
    W. L. Jaworski, Z. Zawadzka, Bankowość. Podręcznik akademicki, Poltext,
    Warszawa 2002
    J. Pietrzak, Czynniki przewagi konkurencyjnej na rynku bankowych usług
    detalicznych, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2003
    red. nauk. A. Janc, A. Krymarys-Balcerzak, Funkcjonowanie Współczesnego
    Banku, AE w Poznaniu, Poznań 2004
    M. Porter, Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów,
    PWE, Warszawa 1994
    A. Jonas, Strategie konkurencji na rynku usług bankowych, Biblioteka
    Menadżera i bankowca, Warszawa 2002
    K. Stępień, Wpływ technologii informacyjnych na zmiany w sposobie
    działania banku, w: red. nauk. B. Świecicka, Rynki finansowe w
    przestrzeni elektronicznej, Szczecin 2004
    O. Kowalewski, Bankowość uniwersalna, Zmiany strukturalne we
    współczesnych systemach bankowych, Wydawnictwo WSPiZ im. Leona
    Koźmińskiego, Warszawa 2003

    + artykuly zagraniczne, ale jak magisterka, to mozesz sobie odpuscic :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-04-30 14:57:25
    Od: "PiTeRo" <W...@p...fm>

    napisał w wiadomości news:d5055r$mc7$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Koźmińskiego, Warszawa 2003
    >
    > + artykuly zagraniczne, ale jak magisterka, to mozesz sobie odpuscic :)

    Dziękuję za wszelkie porady :) jest tych książek trochę. niektorych
    szukalem w miejscowej bibliotece ale niestety nie ma ich.
    Moj promotor jest specjalista w dziedzinie strategii i ma bardzo wydumane
    wymagania. Chce abym na to spojrzal z filozoficznego punktu widzenia, tak
    jakby "z góry". Jak sie okazalo nie jest to latwe, tym bardziej ze nie ma za
    duzo pomocy na ten temat.

    Jeszcze raz dziekuje i bede sie staral zdobyc te pozycje.
    Pozdrawiam, Piotrek.

  • 6. Data: 2005-04-30 15:00:07
    Od: "Kovolski" <k...@t...pl>

    Użytkownik "PiTeRo" <W...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > Pozdrawiam, Piotrek.

    >Witam..To przyznaje dość trudny temat..pisać o tym w aspekcie filozoficznym
    w sytuacji gdy do wykrastilizowania pewnych tendencji dużo brakuje..
    Co mogę polecić ..
    Ja już swoją pracę kończę...Polecałbym ostatni rozdział z B. Świeckiej
    Bankowość Elektroniczna Cedewu 2004..
    7. Bankowość elektroniczna na Świecie i w Polsce
    7.1 Stan i tendencje w krajach przodujących w tym zakresie
    7.2 Stan i kierunki rozwoju BE w Polsce
    7.3 Bariery ekspansji Bankowości elektronicznej
    i głównie 7.4 Bank Elektroniczna a konkurencyyjność banków detalicznych
    7.5 Korzyści koszty szanse i zagrozenia bankowości elktronicznej w Polsc
    Jeśli chcesz mogę Ci przesłać nieco o bankach internetowych i ich strategii
    ogólnie tzn raport o bank internetowej niezbyt aktualny ale.. zawsze
    w pliku pdf.
    Generalnie to temat książkowy bo w raportach rocznych informacje o strategii
    BE są ogólnikowe..
    Jeśli szukasz jakiś konkretów...wykresy etc śmiało pisz :-)
    Sam poszukuje nieco praktycznej informacji o systemach Office Banking...
    Pozdrawiam..

  • 7. Data: 2005-04-30 15:07:16
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kovolski <k...@t...pl> wrote:
    > Sam poszukuje nieco praktycznej informacji o systemach Office
    > Banking... Pozdrawiam..

    tzn?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 8. Data: 2005-04-30 15:47:35
    Od: "Kovolski" <k...@t...pl>

    napisał w wiadomości news:d506vd$s14$1@news.onet.pl...

    > tzn?
    >
    > --
    > Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRnews.pl
    > Banki, karty, konta oraz public relations.
    > Zadbaj o swoje pieniądze!
    >
    > Przesłałem także Materiały z IIX Forum BE którego byłem gościem ..A
    konkretnie prezentację Prezesa Pentor E. Śmigłowskiego ..Pokazuje ona może
    nie strategie ale tendencje jakie obserwuje sie w ostatnich latach w
    Polsce.Co ważne wykresy obrazuja nie opinie klientów a środowiska bankowców
    menedzerów placówek bankowych.Generalnie to jedna rozmowa z Śmigłowskim
    wystarczyła by na napisanie takiej pracy :--) potrafi bardzo przystepnie
    trafnie i co najważniejsze bez ubarwiania okreslic obecny status i podejście
    banków do BE..Myśle że warto to wykorzystać..Jeśli któryś z wykresów
    chciałybyś wykorzystać napisz a podam ci przypis biograficzny z IIX Forum BE
    Mat Konferecyjne...Niby tylko dla uczestnków których było około 40 ale
    powiedzmy że wpadło ci w rence POZDR..Dziekuje panu M&M Macieżynskiemu
    robish kawał dobrej roboty w PR NEWS nie wiem może jutro sie za to zabiore
    wiec napisze o co mi konkretnie chodzi..:--) Bardzo podobała mi sie
    prezentacja Bizness Netu BPH...podpis cyforwy na karcie etc.zdobył zresztą
    bodaj wyróżnienie GB za najlepszy projekt informatyczny myśle coś o nim
    rozwinąć ale dziś to już tyylko impreza :-)
    Pozdr

  • 9. Data: 2005-04-30 16:36:15
    Od: "PiTeRo" <W...@p...fm>

    Użytkownik "Kovolski" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bodaj wyróżnienie GB za najlepszy projekt informatyczny myśle coś o nim
    > rozwinąć ale dziś to już tyylko impreza :-)

    hehe :) postaram sie to wykorzystac co mi przeslales. mam wrazenie ze juz
    gdzies widzialem niektore z tych materialow :)
    Pozdrawiam, Piotrek.

  • 10. Data: 2005-05-01 13:49:09
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik PiTeRo napisał:

> [...]
    > jakby "z góry". Jak sie okazalo nie jest to latwe, tym bardziej ze nie ma za

    Mr Herman?

    Bartol