  • 1. Data: 2005-04-30 16:37:24
    Temat: Lukas bank i karta kredytowa
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    He he.
    Lukas Bank wymyślil sobie, ze wznowioną kartę kredytową można odebrać
    tylko osobiście.
    No to mają jednego klienta mniej.

  • 2. Data: 2005-04-30 18:57:34
    Temat: Re: Lukas bank i karta kredytowa
    Od: "pierwszy lepszy" <p...@g...pl>

    nie dam glowy, ale wydaje mi sie, ze dostalem kartę wznowiona do domu.
    Wymagala aktywacji.

  • 3. Data: 2005-04-30 19:17:49
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    pierwszy lepszy wrote:
    > nie dam glowy, ale wydaje mi sie, ze dostalem kartę wznowiona do domu.
    > Wymagala aktywacji.

    tak, w zależności od tego, co deklarowałeś w umowie karty.
    Jak już karta leży w oddziale do odbioru, to nie ma siły, żeby ich
    zmusić do wysłania pocztą.
    Warunki wysyłki można zmienić... 30 dni przed terminem upływu ważności
    karty.

    Bardziej chodzi mi o fakt, durnych nieżyciowych przepisów.
    Wrzucenie tego w kopertę i wysłanie listem poleconym nie jest chyba aż
    tak ściśle strategiczną operacją, żeby nie można tego było zrobić na
    polecenie klienta.
    A tu się okazuje, że choćby klient stanął na głowie to ma się pojawić
    osobiście w oddziale, bo tak i już.

    To tak dla chętnych do wzięcia karty w lukasie na 29.99%.

    Ponieważ nie lubię jak ktoś się wygłupia dla zasady, to po prostu żegnam
    się z bankiem. Akurat kart kredytowych to mi nie brakuje.