  • 1. Data: 2005-04-30 12:44:15
    Temat: nowe motto dla VW bank direct
    Od: "PiotrF" <...@...pl>

    Proponuję zastąpić stare nieaktualne hasło : Bank zadowolonych klientów

    na:
    Bank to nie burdel, nie każdy musi wyjść zadowolony

    pasuje jak ulał do VW banku

  • 2. Data: 2005-05-01 13:00:26
    Temat: Re: nowe motto dla VW bank direct
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "PiotrF" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > Proponuję zastąpić stare nieaktualne hasło : Bank zadowolonych klientów
    >
    > na:
    > Bank to nie burdel, nie każdy musi wyjść zadowolony
    >
    > pasuje jak ulał do VW banku

    dobre, wlazlem i jeszcze nie wyszlem i juz nie jestem zadowolony. burdel
    drobi i malo atrakcyjne sa.

  • 3. Data: 2005-05-01 13:36:58
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-01 15:00- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy
    Seba_Fan, wyłuszczający(a) się następująco:
    > Użytkownik "PiotrF" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > dobre, wlazlem i jeszcze nie wyszlem i juz nie jestem zadowolony. burdel
    > drobi i malo atrakcyjne sa.

    Jak mój pradziadek przed japońską wojną miał w Pińsku burdel, to tam był
    porządek...

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 4. Data: 2005-05-01 16:31:53
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    PiotrF <...@...pl> napisał(a):

    > Proponuję zastąpić stare nieaktualne hasło : Bank zadowolonych klientów
    >
    > na:
    > Bank to nie burdel, nie każdy musi wyjść zadowolony

    Hmm, zależy jak na to patrzeć - ja wyszedłem zadowolony ;)

  • 5. Data: 2005-05-01 21:04:01
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 01 May 2005 15:36:58 +0200, yayco
    <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote:

    >Jak mój pradziadek przed japońską wojną miał w Pińsku burdel, to tam był
    >porządek...

    A teraz, drogi panie, takie czasy, ze az strach. Ot, chocby takie
    zdarzenie:
    (zrodlo: dziennik.pap.com.pl)

    27-letnią Norweżkę skazano w środę na dziewięć miesięcy więzienia za
    zgwałcenie mężczyzny.

    Sąd w Bergen orzekł też, że gwałcicielka ma zapłacić swej ofierze 40
    tysięcy koron (4960 euro) odszkodowania. Norweskie media podkreślają,
    że to pierwszy w historii tego kraju przypadek skazania kobiety za
    gwałt.

    Do przestępstwa doszło w styczniu 2004 r., kiedy 31-letni mężczyzna
    zasnął na kanapie w mieszkaniu, wynajmowanym przez skazaną w środę
    kobietę i jej przyjaciela. Obudził się, kiedy kobieta zaczęła z nim
    uprawiać seks oralny.

    Kobieta najpierw zaprzeczała, a później zmieniła zeznania, twierdząc,
    że wprawdzie doszło do kontaktu seksualnego, ale za obopólną zgodą.
    Sąd nie dał jednak wiary jej zeznaniom.

    Ofiara gwałtu uskarża się na bezsenność i utratę wszelkiego
    zainteresowania seksem. Mężczyzna zeznał też, że stracił wiarę w
    ludzi.

  • 6. Data: 2005-05-02 20:55:40
    Od: "ridiger" <r...@o...pl>

    > Proponuję zastąpić stare nieaktualne hasło : Bank zadowolonych klientów
    >
    > na:
    > Bank to nie burdel, nie każdy musi wyjść zadowolony
    >
    > pasuje jak ulał do VW banku

    Spróbowałem, ale też wyszedłem niezadowolony. A miało być tak pięknie i ZA DARMO.

  • 7. Data: 2005-05-02 21:44:12
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    PiotrF napisał(a):

    > Bank to nie burdel, nie każdy musi wyjść zadowolony

    Ja dostałem dziś potwierdzenia zamknięcia rachunków. E-direct i Plus
    Konto. Każde w osobnej kopercie. A ja słyszałem coś o cięciu kosztów...

  • 8. Data: 2005-05-03 19:34:16
    Temat: [OT] nowe motto dla VW bank direct
    Od: "Dan" <n...@p...pl>

    Użytkownik "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:d5309p$5t7$1@inews.gazeta.pl...

    > Hmm, zależy jak na to patrzeć - ja wyszedłem zadowolony ;)

    z burdelu, czy z VW ?