    From: d...@v...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: problem z lloyds
    Date: Tue, 22 Jan 2008 11:05:30 -0800 (PST)

    mam problem z karta visa debet card zagubiłem ją i w zaden sposob nie
    moge sprawdzic stanu swojego konto ani przez phone bank ani internet
    co mam zrobic moze ktos ma jakis namiar na polskiego konsultanta boje
    sie ze mam debet jesli to jest mozliwe na tej karcie nie wiem czy mam
    wrcic do anglii i zalatwic ta sprawe wiem ze nie moglem wyplacic po
    czasie w polsce zadnych pieniedzy z konta niewiem co robic prosze o
    pomoc boje sie ze narosna mi gigantyczne odsetki