  • 1. Data: 2008-01-22 12:17:54
    Temat: [Pekao SA] Maestro - zmiana PIN juz mozliwa
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...pl>

    Witam!

    Dzisiaj dokonywalem wyplaty z bankomatu przy uzyciu karty Maestro (karta i
    bankomat - Pekao SA)i na ekaranie pojawila sie nowa opcja - zmiana PIN.
    Na stronach banku jeszcze nic na ten temat nie ma...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 2. Data: 2008-01-22 13:20:26
    Temat: Re: [Pekao SA] Maestro - zmiana PIN juz mozliwa
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Na pewno bezpłatnie ;-)))
    JaC
    PS. Co się usmiałem, to moje :-)

    -----

  • 3. Data: 2008-01-22 13:30:27
    Temat: Re: Maestro - zmiana PIN juz mozliwa
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Sty, 14:20, " 666" <j...@w...eu> wrote:
    > Na pewno bezpłatnie ;-)))
    > JaC
    > PS. Co się usmiałem, to moje :-)

    moze byc, ze bezplatnie - dostosowuja sie do przyzwyczajen przejetych
    klientow BPH.

  • 4. Data: 2008-01-22 14:55:41
    Od: "koala" <k...@p...fm>

    krzysztofsf wrote:

    > moze byc, ze bezplatnie - dostosowuja sie do przyzwyczajen przejetych
    > klientow BPH.

    Szybciej rozumujący exBPH już z Pekało uciekli...

    Pozdr,
    Koala

  • 5. Data: 2008-01-22 16:55:58
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Szybciej rozumujący exBPH już z Pekało uciekli...

    Ale kienci pekało nową opcję otrzymają.

    /*-+

  • 6. Data: 2008-01-22 17:00:06
    Od: "koala" <k...@p...fm>

    *piotr'ek* wrote:

    > Ale kienci pekało nową opcję otrzymają.
    >
    > /*-+

    To fakt... po latach....ci co jeszcze tam zostali...z inercji

    Pozdr,
    Koala

  • 7. Data: 2008-01-22 18:31:59
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > To fakt... po latach....ci co jeszcze tam zostali...z inercji

    Nie tylko z inercji...
    Także dlatego, że na razie funkcjonują tam rzeczy, gdzieindziej niemożliwe
    do zrealizowania...
    Po prostu nie bardzo jest się dokąd przenieść, zachowując funkcjonalność...

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i Mazdy

  • 8. Data: 2008-01-22 18:40:17
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 22 Jan 2008 19:31:59 +0100, Maciej Loret wrote:

> [...]
    > do zrealizowania...
    > Po prostu nie bardzo jest się dokąd przenieść, zachowując funkcjonalność...

    Mam nadzieję, że tym razem nie będzie dyskusji na 300 postów o stałych
    zleceniach ze zmienną kwotą ;-)

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 9. Data: 2008-01-22 18:48:27
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Mam nadzieję, że tym razem nie będzie dyskusji na 300 postów o stałych
    > zleceniach ze zmienną kwotą ;-)

    Byłem ciekaw co to za luksus oferuje największy i najprymitywniejszy w
    rozwoju bank w porównaniu z resztą normalnie rozwiniętych banków.

    /*-+

  • 10. Data: 2008-01-22 19:17:06
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Mam nadzieję, że tym razem nie będzie dyskusji na 300 postów o stałych
    > zleceniach ze zmienną kwotą ;-)

    ;)))))