  • 1. Data: 2003-03-24 10:53:54
    Temat: praktyki w MultiBanku
    Od: b...@z...pl

    Witam

    Jeżeli ktoś chciałby odbyć praktyki w jakimś nowoczesnym banku który dba o
    klienta i jego obsługę - to zapraszam serdecznie na ul. Wiertniczą w
    Warszawie. Dwie osoby za pośrednictwem których zostanie otwartych
    najwiecej rachunków w oddziale banku będą miały okazję wykazać sie przez
    miesiąc na bezpłatnych praktykach w tym oddziale. Strasznie jestem ciekaw
    czy 'znajomi i krewni króliczka' już wiedzą o swoich praktykach czy
    dopiero się dowiedzą. A gdyby jednak było to przeprowadzone uczciwie to
    fajnie by wyglądał np. młody punk z irokezem na głowie witający klajentów
    w banku.

    przepraszam za złośliwość ale coraz mniej wierzę już w uczciwość (kogokolwiek)
    w dobie dzisiejszych przekrętów.

    pzdr.

    --
    Karol Żwiruk
    http://karty.zwiruk.pl

  • 2. Data: 2003-03-24 11:35:13
    Temat: Re: praktyki w MultiBanku
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik b...@z...pl napisał:

> [...]
    > Warszawie. Dwie osoby za pośrednictwem których zostanie otwartych
    > najwiecej rachunków w oddziale banku będą miały okazję wykazać sie przez

    Ciekawe. Jesli szukaja akwizytorow, to sposob jest dobry, ale jesli
    szukaja w ten sposob bardziej zaawansowanych pracownikow, to niech
    szukaja. Wspolczuje klientom banku, ktorzy by cos zalatwic, beda co
    chwile musieli odpowiadac na pytania typu: a moze konto dla corki? a czy
    pani/pana kuzyn ma juz u nas konto, nie? a babcia? itd.

    > miesiąc na bezpłatnych praktykach w tym oddziale. Strasznie jestem ciekaw

    Ciekawe, kiedy w naszym kraju trzeba bedzie _oficjalnie_ zaplacic
    firmie, by moc w niej popraktykowac.

    Bartol

  • 3. Data: 2003-03-24 12:11:25
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    No na Wiertniczej to im sie przyda pomoc praktykantow. Na poczatku grudnia
    wyslalem przez strone Mulitbanku wniosek o karte kredytowa. Do tej pory ani
    widu ani slychu. Zycze im powodzenia!

    Pablo

  • 4. Data: 2003-03-24 13:39:03
    Od: t...@w...pl

> [...]
    > w banku.
    >
    > przepraszam za złośliwość ale coraz mniej wierzę już w uczciwość

    tak mi się skojarzyło z jakąś telenowelą zasłyszaną w kuchni w sobotę. Było o
    jakimś prywatnym biznesie z Łomianek, co to przyjmuje na miesięczny okres
    próbny - bezpłatnie. Co ciekawe, jak dotąd nikt się jeszcze nie sprawdził.

    Smutne to.

    Tom

  • 5. Data: 2003-03-24 17:33:06
    Od: "MaDeR" <S...@w...pl>

> [...]
    > próbny - bezpłatnie. Co ciekawe, jak dotąd nikt się jeszcze nie sprawdził.

    Ktoś się jeszcze na to daje nabrać? Myślałem, że ci, co "nie sprawdzili
    się", skutecznie ustala opinię o owym "byznesie"...

    Paweł Papierkowski "MaDeR" - m...@w...pl
    Moja strona: http://inq.prv.pl/ (wykreśl _AnTiSpAm z maila)
    Wojna atomowa - marzeniem milionów! Podziękuj Bushowi.

  • 6. Data: 2003-03-24 21:45:20
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > przepraszam za złośliwość ale coraz mniej wierzę już w uczciwość
    (kogokolwiek)
    > w dobie dzisiejszych przekrętów.

    Pierwszy chyba byl Kredyt Bank z taka propozycja :)
    Millennium za to ma calkiem calkiem program tych praktylk -
    przynajmniej u nas na SGHu ladnie to wygladalo