  • 1. Data: 2003-03-24 09:02:59
    Temat: e-pakiet Fortis
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    Obecnie jako głównego konta używam e-superkonta w PKO BP SA, ale w związku z
    planowanym przeniesieniem kont do Inteligo zainteresowałem się przeprowadzką
    do fortisa, i tu mam kilka pytań:
    - czy nr rach. w Fortisie są zgodne z NRB?
    - czy wypłaty z bankomatów VE w kraju i za granicą są za free?
    - ile kosztują przelewy?
    - czy płatne jest PZ?
    - w jakiej formie otrzymuje się klucz?
    No może tyle mi wystarczy.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Niedźwiecki

  • 2. Data: 2003-03-24 09:05:30
    Temat: Re: e-pakiet Fortis
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    Przepraszam za kodowanie, ciągle się rozpada outlook.

  • 3. Data: 2003-03-24 09:50:10
    Od: m...@o...pl

> [...]
    > do fortisa, i tu mam kilka pytań:
    > - czy nr rach. w Fortisie są zgodne z NRB?
    Nie

    > - czy wypłaty z bankomatów VE w kraju i za granicą są za free?
    Tak

    > - ile kosztują przelewy?
    0 PLN

    > - czy płatne jest PZ?
    Nie używam, to nie wiem :-)

    > - w jakiej formie otrzymuje się klucz?
    Pliki na dyskietce, klucz generujesz sam.

    > No może tyle mi wystarczy.
    > Pozdrawiam,
    > Grzegorz Niedzwiecki

    m23m

  • 4. Data: 2003-03-24 09:53:13
    Od: "Hightower" <h...@t...pl>

    > - czy nr rach. w Fortisie są zgodne z NRB?

    na razie nie, ja mam numer w formacie: 16001169-XXXX-XXXXXX-XXX

    > - czy wypłaty z bankomatów VE w kraju i za granicą są za free?

    tak, ale kursy niestety nieco wyzsze... (minimalnie..)

    przez Pl@net: 0zl

    > - czy płatne jest PZ?

    hm.. nie wiem, nie uzywam..

    > - w jakiej formie otrzymuje się klucz?

    na dyskietce...

    generalnie 8 zl miesiecznie i tyle...
    najwieksza zaleta to wszystkie bankomaty za free i Pl@net...
    ja jestem zadowolony...

    Piotr

  • 5. Data: 2003-03-24 10:48:26
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    > najwieksza zaleta to wszystkie bankomaty za free i Pl@net...
    > ja jestem zadowolony...
    >
    > Piotr

    najwieksza wada to nierozwijanie produktu i brak w ofercie kart "wypuklych"
    oraz niekorzystne kursy przy rozliczaniu transakcji realizowanych za
    granica.

    radek

    ps.
    wlasnie zamknalem rachunek e-pakiet w fortisie .... :-)

  • 6. Data: 2003-03-24 12:03:15
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Hightower"
    > na razie nie, ja mam numer w formacie: 16001169-XXXX-XXXXXX-XXX

    jest recepta na www jak z tego nr zrobia NRB - zrobilem sobie i z innego
    wyslalem przelew na NRB do Fortisa, zaksiegowali, ale po recznej obrobce
    :-))

    > tak, ale kursy niestety nieco wyzsze... (minimalnie..)

    zgoda - za granica odradzamy Fortisa

    > przez Pl@net: 0zl

    > hm.. nie wiem, nie uzywam..

    2 zl kosztuje w pakiecie srebrnym i pewnie tyle samo w e-pakiecie (nie
    zwiazali tego z konkretnym pakietem)

    > na dyskietce...

    i nie otrzymuje sie tylko generuje go przegladarka
    na dyskietce otrzymujesz podpisany certyfikat

    > generalnie 8 zl miesiecznie i tyle...
    > najwieksza zaleta to wszystkie bankomaty za free i Pl@net...
    > ja jestem zadowolony...

    ja tez, choc mniej bo mam pakiet srebrny i place za przelewy i bankomaty
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-03-24 14:17:52
    Od: "Hightower" <h...@t...pl>

    > i nie otrzymuje sie tylko generuje go przegladarka
    > na dyskietce otrzymujesz podpisany certyfikat

    zgadza sie... uproscilem sprawe... podajac nosnik wstepny :) (w odroznieniu
    od zdrapek, kart jednorazowych kodow czy tokenow..)

    Piotr