  • 1. Data: 2003-03-24 11:43:52
    Temat: BZWBK - e-wniosek bardzo "pożyteczny"...
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    Fajną rzecz znalazłem w "e-wniosku":

    "3) Uwaga ! Klientom, którzy korzystają już z usług bankowości
    elektronicznej i chcą rozszerzyć ich funkcjonalność o możliwość
    dokonywania operacji na koncie, zostanie chwilowo zablokowany dostęp
    do usług (po potwierdzeniu wniosku drogą telefoniczną). Odblokowanie
    nastąpi w momencie otrzymania przez Bank podpisów na zmienionej
    Deklaracji udostępnienia usług bankowości elektronicznej."

    Jaja jak berety... a tak naprawdę to o kant d... rozbić. Zwłaszcza
    w moim przypadku - odległość od macierzystego oddziału ok 80 km
    i małe możliwości pojawienia się tam w godzinach pracy banku...

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak

  • 2. Data: 2003-03-24 19:35:03
    Temat: Re: BZWBK - e-wniosek bardzo "pożyteczny"...
    Od: "Pirxx" <pirxx@NO_SPAMmail.icpnet.pl>

> [...]
    > w moim przypadku - odległość od macierzystego oddziału ok 80 km
    > i małe możliwości pojawienia się tam w godzinach pracy banku...

    Przeciez jest mozliwosc wybrania opcji "wysylka poczta".
    Oczywiscie nie rozwiazuje to problemu blokady podgladu konta na kilka dni, ale na
    pewno
    daje szanse zaoszczedzenia czasu i benzyny ;-)

    Pirxx

  • 3. Data: 2003-03-24 20:49:00
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    "Pirxx" <pirxx@NO_SPAMmail.icpnet.pl> wrote
    in message news:b5nmkf$s0g$1@topaz.icpnet.pl...
    > Przeciez jest mozliwosc wybrania opcji "wysylka poczta".

    Czyli tak czy siak, muszę ruszyć się od komputera.
    Nie chodzi tu o moje lenistwo tylko o zasadę - taki wniosek
    nie jest już wnioskiem elektronicznym tylko
    papierowo-elektronicznym. Więc gdzie tu sens?

    > Oczywiscie nie rozwiazuje to problemu blokady podgladu
    > konta na kilka dni, ale na pewno
    > daje szanse zaoszczedzenia czasu i benzyny ;-)

    Zaoszczędzić czas i benzyne mogę (teoretycznie) wypełniając
    wniosek w innym oddziale (ostatnio zmieniałem tak dane osobowe,
    pani powiedziała, że "se ne da", ale dało się po moim
    pytaniu "w takim razie na czym polega odmiejscowienie rachunku?").
    Ale w tym przypadku znowu nie jest to wniosek elektroniczny :-)

    --
    Kamil Paszkiewicz