  • 1. Data: 2003-03-24 10:04:51
    Temat: mBank express
    Od: "Mateusz " <m...@N...gazeta.pl>

    Czy wiecie coś o programiku MBank express, dostępnego w firmie tgsoft? Przede
    wszystkim czy jest bezpieczny i czy ktoś go używa?

    Programik dostępny pod adresem http://www.tgsoft.pl/mbank_ex.htm

  • 2. Data: 2003-03-24 11:04:23
    Temat: Re: mBank express
    Od: Rafal Wozniak <n...@r...wozniak.name>

    > Czy wiecie coś o programiku MBank express, dostępnego w firmie tgsoft? Przede
    > wszystkim czy jest bezpieczny i czy ktoś go używa?

    wiemy, używamy, wydaje się bezpieczny (poczytaj na stronie jak jest stworzony)

  • 3. Data: 2003-03-24 19:20:34
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 24 Mar 2003 12:04:23 +0100,
    osoba podpisana: Rafal Wozniak <n...@r...wozniak.name>
    napisała:

    > wiemy, używamy, wydaje się bezpieczny (poczytaj na stronie jak jest stworzony)

    Mów za siebie. Ja niestety nie ufam "obcym" programom.
    KJ

    --
    Keyboard error press F1 continue

  • 4. Data: 2003-03-25 06:04:00
    Od: Rafal Wozniak <n...@r...wozniak.name>

    > Dnia Mon, 24 Mar 2003 12:04:23 +0100,
    > osoba podpisana: Rafal Wozniak <n...@r...wozniak.name>

    > Mów za siebie. Ja niestety nie ufam "obcym" programom.

    Był inny obcy program, tamtemu nie zaufałem. Tego testuję, zmieniłem hasło...

  • 5. Data: 2003-03-25 09:10:39
    Od: "Mateusz " <m...@N...gazeta.pl>

    Mateusz <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    Przede
    > wszystkim czy jest bezpieczny i czy ktoś go używa?

    Zadzwoniłem na mLinię i zapytałem się o ich opinię na temat mBank Expresu -
    powiedzieli, ze nikt z nimi nie konsultował tego programiku i nie polecają
    go. To jeszcze nie świadczy o tym, że program jest niebezpieczny, ale nie
    podwyższa też zaufania do niego.

    M.

  • 6. Data: 2003-03-25 12:35:48
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Mateusz <m...@N...gazeta.pl> napisał w

> [...]
    > i nie polecają go. To jeszcze nie świadczy o tym, że program jest
    > niebezpieczny, ale nie podwyższa też zaufania do niego.

    Ja tego programu używam od ok. 2 m-cy i jeszcze mi pieniądze nie znikły
    z konta.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 7. Data: 2003-03-25 13:52:18
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> napisał w
    wiadomości news:b5pif7$3v9$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ja tego programu używam od ok. 2 m-cy i jeszcze mi pieniądze nie znikły
    > z konta.

    Nikt nie twierdzi, ze tworcy tego programu to zlodzieje, jednakze nie masz
    nad tym programem zadnej kontroli. Nie mozesz miec pewnosci czy program nic
    nie przesyla komu nie trzeba.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 8. Data: 2003-03-25 14:40:45
    Od: Radek S <u...@k...pl>

    > Nie mozesz miec pewnosci czy program nic
    > nie przesyla komu nie trzeba.

    Tak jak Ty na Windowsem i IE ......

    --
    "Ciało dopiero przez erotyzm staje się interesujące i symboliczne."
    (Karol Irzykowski)

  • 9. Data: 2003-03-25 19:18:05
    Od: "Jacek Z." <z...@h...pl>

    Użytkownik "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> napisał w
    > wiadomości news:b5pif7$3v9$1@nemesis.news.tpi.pl...

    [...]

> [...]
    > nad tym programem zadnej kontroli. Nie mozesz miec pewnosci czy program

    Możesz na firewall-u dać mu wyjście tylko na stronę mBanku. Dodam od siebie,
    że na żadną inną ode mnie nie próbował się dostać.

    Jacek

  • 10. Data: 2003-03-25 20:35:02
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Radek S" <u...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Tak jak Ty na Windowsem i IE ......

    Ale jakby Windows robil cos takiego to jest tylu uzytkownikow, ze znalazlby
    sie ktos kto by to oglosil.