  • 1. Data: 2003-03-24 07:49:34
    Temat: Millekredyt DOM
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    Witam,

    Czy ktos ma wrazenia osobiste z korzystania z tego produktu kredytowego ? W obecnej
    sytuacji interesuje mnie kredyt w PLN. Jak wygladaja zapisy w umowie dotyczace
    oprocentowania ?

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 2. Data: 2003-03-25 12:08:19
    Temat: Re: Millekredyt DOM
    Od: "Wicio" <w...@p...onet.pl>

[...]

    Poproś wzór umowy kredytowej, w KB mi dali bez mrugnięcia. Z tego co wiem
    niezłą prowizję sobie liczą w Millenium.
    Witek

  • 3. Data: 2003-03-25 23:05:22
    Od: "WaSyL" <w...@f...clubbing.pl>

    "Wicio" <w...@p...onet.pl> wrote in message

    > Poproś wzór umowy kredytowej, w KB mi dali bez mrugnięcia. Z tego co wiem
    > niezłą prowizję sobie liczą w Millenium.
    > Witek

    1.5%, to duzo ?

  • 4. Data: 2003-03-26 07:03:47
    Od: "Wicio" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@f...clubbing.pl> napisał w wiadomości

    > "Wicio" <w...@p...onet.pl> wrote in message

    > 1.5%, to duzo ?
    no chyba dużo, bo w KB jest 0.9%, poza tym czy to na prawdę wszystko co
    trzeba zapłacić? Wszystko zależy od kwoty kredytu i przy mniejszych kwotach
    nie warto chyba zwracać uwagi na prowizję.
    Wicio

  • 5. Data: 2003-03-26 11:51:04
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    > no chyba dużo, bo w KB jest 0.9%, poza tym czy to na prawdę wszystko co
    > trzeba zapłacić? Wszystko zależy od kwoty kredytu i przy mniejszych
    kwotach
    > nie warto chyba zwracać uwagi na prowizję.

    W PKO BP chyba jeszcze wiecej. Plusem sa dwa przewalutowania za darmo i
    niskie oprocentowanie w CHF (tensor zaraz bedzie pisal, ze CHF to bagno ;-)
    oraz niski wklad wlasny: 10%. Kurde, nie wiem.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-03-26 12:45:40
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > niskie oprocentowanie w CHF (tensor zaraz bedzie pisal, ze CHF to bagno ;-)
    > oraz niski wklad wlasny: 10%. Kurde, nie wiem.

    Nigdy nie pisałem, że bagno. Uważam natomiast, że decyzja jest trudna.
    Dodatkowo w KB musisz mieć 20% wkładu. Z drugiej jednak strony planując taką
    inwestycje posiadanie mniej niz 20% jest - moim zdaniem - trochę ryzykowne.
    Pozdrowienia Tensor1
    PS. Za "bagno" uważałem i uważam wzięcie kredytu, którego oprocentowanie NIE
    jest oparte o stawki rynku międzybankowego. Patrz na ostatnie decyzje RPP.

  • 7. Data: 2003-03-26 14:31:36
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    <t...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    taką
    > inwestycje posiadanie mniej niz 20% jest - moim zdaniem - trochę

    Fakt: Ale mozna miec kredyt w CHF, lokate w zlotowkach i lokata po troszku
    finansowac splate kredytu. Ale skoro w mBanku jest 5% to duzo sie nie
    sfinansuje.

> [...]
    NIE
    > jest oparte o stawki rynku międzybankowego. Patrz na ostatnie decyzje RPP.

    W millennium, czytalem regulamin, tak na szcescie jest.