  • 1. Data: 2004-09-01 19:38:53
    Temat: potrzebna pozyczka
    Od: "kowboy" <k...@W...icpnet.pl>

    Potrzebuje pozyczki maksymalnie na 2 miesiace. Suma 6000zl. Niestety nie jestem w
    posiadaniu niczego co mogloby byc dobrym zabezpieczeniem. Czy istnieje jakakolwiek
    mozliwosc uzyskania takiej pozyczki??

    kowboy
    gg3910121

  • 2. Data: 2004-09-02 06:02:34
    Temat: Re: potrzebna pozyczka
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    Użytkownik "kowboy" <k...@W...icpnet.pl> napisał w wiadomości
    > Potrzebuje pozyczki maksymalnie na 2 miesiace. Suma 6000zl. Niestety nie
    jestem w posiadaniu niczego co mogloby byc >dobrym zabezpieczeniem. Czy
    istnieje jakakolwiek mozliwosc uzyskania takiej pozyczki??

    Provident pewnei by ci pomogl ale ja ci tego nei polece.
    Masz konto w banku i jakies stale dochody zwroc sie do swojego banku.
    A na swistek o zarobakch to pewnie w takim Lukasie powinni ci dac

  • 3. Data: 2004-09-02 06:47:44
    Od: "kowboy" <k...@W...icpnet.pl>

    To tak prosto nie jest. Provident daje na poczatek od 300 do 1500. Moj bank tak nie
    bardzo chce. Z Lukasem to i moze, al nie jako pierwsze kredyty.

    kowboy

  • 4. Data: 2004-09-02 11:10:05
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>

    Tak tu było spokojnie, aż nagle kowboy zapodaje:

    > To tak prosto nie jest. Provident daje na poczatek od 300 do 1500.
    > Moj bank tak nie bardzo chce. Z Lukasem to i moze, al nie jako
    > pierwsze kredyty.

    No to Ci już chyba tylko mafia zostaje. Oni zabezpieczeń nie chcą. Maja
    zaufanie do ludzi ;)

    --
    woy

    'Jak pokazują badania, 50% Polaków nie ma pojęcia,
    że stanowi połowę społeczeństwa' [(c) K. Janicki, Piwnica]

  • 5. Data: 2004-09-02 12:09:09
    Od: "Dawid" <luis(spam)@plusnet.pl>

    Użytkownik "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl> napisał w
    wiadomości news:ch6v21$iqi$1@news.onet.pl...
    > No to Ci już chyba tylko mafia zostaje. Oni zabezpieczeń nie chcą. Maja
    > zaufanie do ludzi ;)

    Minimum formalności no i zyskasz kilku nowych przyjacół w rodzinie. Procent
    troche nie atrakcyjny ale jak oddasz w terminie to potem dostaniesz promocje
    :)
    Dawid

  • 6. Data: 2004-09-02 13:36:33
    Od: "kowboy" <k...@W...icpnet.pl>

    Tak to zdecydowanie jest najlepsze wyjscie :)))

  • 7. Data: 2004-09-02 15:45:24
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    kowboy napisał:
    > Tak to zdecydowanie jest najlepsze wyjscie :)))

    A potem będzie jak w "Długu" - puścisz info na grupę: "Powinniscie dać
    ogłoszenie - wpierdalamy kolegów w wielkie szambo. Gratis" ;-)

    K.

  • 8. Data: 2004-09-02 16:18:55
    Od: "Dawid" <luis(spam)@plusnet.pl>

    Użytkownik Krystek
    > A potem będzie jak w "Długu" - puścisz info na grupę: "Powinniscie dać
    > ogłoszenie - wpierdalamy kolegów w wielkie szambo. Gratis" ;-)

    Zaraz zaraz ten dług bedzie prawdziwy, a w filmie nie było długu. No chyba
    ze chcesz to jestes mi winny 10 k$
    Dawid

  • 9. Data: 2004-09-02 22:10:14
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Dawid napisał:
    > Zaraz zaraz ten dług bedzie prawdziwy, a w filmie nie było długu. No
    > chyba ze chcesz to jestes mi winny 10 k$

    Taa, a jak spłacisz ten dług to się okaże, że odsetki nagle wzrosły. I
    nie mówcie mi, że długu nie macie, bo w każdej chwili mieć możecie ;-)

    K.

  • 10. Data: 2004-09-02 22:25:43
    Od: "Dawid" <luis(spam)@plusnet.pl>

    Użytkownik "Krystek"
    > Taa, a jak spłacisz ten dług to się okaże, że odsetki nagle wzrosły. I
    > nie mówcie mi, że długu nie macie, bo w każdej chwili mieć możecie ;-)

    Może otworzyć coś na zasadzie SKOK tylko MKOK - Mafijna Kasa
    OszczednościowoKredytowa chcesz kredyt, mówisz i masz a warunki to będziemy
    ustalać potem.
    Biorąc pod uwagę sytuację na rynku i ilość ludzi którzy mają nóż na gardle a
    banki nie chcą im kasy pożyczyć, pomysł mógłby się sprawdzić.
    Dawid