  • 1. Data: 2004-09-01 18:00:35
    Temat: jaki bank na 100 zeta
    Od: "Paweł K." <u...@i...pl>

    Hej.
    Jestem studentem prawie 3 roku (21). Rodzice chcą mi przelewac 100 zl
    miesiecznie na konto w banku. Kompletnie nie wiem ktory bank mam wybrac by
    bylo jak to mowią ekonomisci "minimum nakładu max. efektu". Mam wielką
    prosbe by mi ktos doradził.
    Dzieki z gory.
    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2004-09-01 18:10:55
    Temat: Re: jaki bank na 100 zeta
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Paweł K. <u...@i...pl> wrote:
> [...]
    > miesiecznie na konto w banku. Kompletnie nie wiem ktory bank mam
    > wybrac by bylo jak to mowią ekonomisci "minimum nakładu max. efektu".

    np. mBank, Millennium (studenckie bez korespondenji papierowej), BZ WBK(tez
    studenckie)

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-09-01 18:27:25
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@W...gazeta.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?Pawe=B3?= K. <u...@i...pl> napisał(a):

    > Hej.
    > Jestem studentem prawie 3 roku (21).
    Gratuluję!
    Rodzice chcą mi przelewac 100 zl
    > miesiecznie na konto w banku.
    Jeśli to ma być przelew to może wybierz ten sam bank co Twoi Rodzice?
    Kompletnie nie wiem ktory bank mam wybrac by
    > bylo jak to mowią ekonomisci "minimum nakładu max. efektu".
    Znaczy się opłaty i inne koszty jak najmniejsze?
    Mam wielką
    > prosbe by mi ktos doradził.
    Weż pod uwagę możliwość bezpłatnych wypłat(jakie bankomaty są w pobliżu?)
    > Dzieki z gory.
    > Pozdrawiam
    > Paweł
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 4. Data: 2004-09-02 05:55:29
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    > miesiecznie na konto w banku. Kompletnie nie wiem ktory bank mam wybrac by
    > bylo jak to mowią ekonomisci "minimum nakładu max. efektu". Mam wielką

    Po pierwsze zero za prowadzenie i zero za bankomaty reszta nie istotna.
    proponuje jakis mbank i reszta tego typu. Bo jak zaszleje z jakims
    marmurkiem to koszty wyniosa i 30% :)

  • 5. Data: 2004-09-02 09:34:28
    Od: "Artur A. Surowiec" <A...@g...pl>

    Paweł K. napisał w swoim mailu z Wed, 1 Sep 2004 20:00:35 +0200:

> [...]
    > miesiecznie na konto w banku. Kompletnie nie wiem ktory bank mam wybrac by
    > bylo jak to mowią ekonomisci "minimum nakładu max. efektu". Mam wielką

    Pawle, są dwa banki, które mogą Cię zainteresować.
    Jeśli masz dostęp do bankomatów Euronetu lub BZ WBK, to bez wątpienia
    najlepszy będzie mBank - karta i prowadzenie bezpłatnie, będziesz płacił
    tylko za przelewy do innych banków, po 50 groszy od sztuki.
    Jeśli ze względu na bankomaty mBank odpada to będziesz musiał wybrać
    Inteligo - bezprowizyjne bankomaty PBO BP S.A. są wszędzie. Niestety
    trzeba utrzmywać tam śednie miesięczne saldo >100, żeby płacić 0,99
    zamiast chyba 4,99 albo 5,99 za kartę (jeśli od razu po otrzymani numeru
    konta wpłacisz tam 100 to i tak średnie saldo od momentu założenia czyli
    od momentu kiedy 1. raz z nimi porozmawiasz wyniesie <100 złotych w 1.
    miesiącu, więc pierwszy miesiąc będzie kosztował Cię wyjątkwo dużo).
    Przelewy około złotówki, % słabsze niż w mB, lokaty słabsze - niestety.
    Summing up polecam mB, a jeśli odpada to najmniej złym wyborem będzie
    Inteligo.

    Pozdrawiam!
    Artur A. Surowiec

  • 6. Data: 2004-09-02 09:34:46
    Od: "Artur A. Surowiec" <A...@g...pl>

  • 7. Data: 2004-09-02 20:04:37
    Od: "Jelcyn" <r...@o...pl>

> [...]
    > miesiecznie na konto w banku. Kompletnie nie wiem ktory bank mam wybrac by
    > bylo jak to mowią ekonomisci "minimum nakładu max. efektu". Mam wielką

    Idz na spacer ;-)
    Sprawdz, jakie bankomaty sa w promieniu 100-200 metrow od miejsca Twojego
    zamieszkania i 100-200 metrow od uczelni. Wtedy bedziemy lepiej wiedzieli co
    Ci doradzic ;-)

    Jelcyn
    r...@o...pl

  • 8. Data: 2004-09-03 11:48:23
    Od: "Paweł K." <u...@i...pl>

    Dnia Thu, 2 Sep 2004 22:04:37 +0200, Jelcyn napisał(a):

> [...]
    > zamieszkania i 100-200 metrow od uczelni. Wtedy bedziemy lepiej wiedzieli co

    Witam.
    W poblizu znajdują sie tylko takie bankomaty:

    PKOBP
    BPHPBK
    BSK
    KB
    BPS
    BOS

    Wielkie dzieki za wszelkie sugestie.
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2004-09-03 11:55:01
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Paweł K." <u...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Witam.
    > W poblizu znajdują sie tylko takie bankomaty:
    >
    > PKOBP

    > BSK

    Jeśli będziesz miał średnia saldo mimo wszytsko większe niż 100 PLN to weź
    Inteligo, jeśli nie to ING Student.

    W tym drugim przypadku opłata miesiczna 2 PLN, karta 6 PLN/rok. Przelewy via
    net gratis.

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2004-09-03 12:00:23
    Od: "Al501" <a...@i...net.pl>

> [...]
    >Inteligo, jeśli nie to ING Student.
    >
    >W tym drugim przypadku opłata miesiczna 2 PLN, karta 6 PLN/rok. Przelewy via

    Chyba raczej ING rocznie 30pln a Inteligo 11,88+ koniecznosc utrzymywania pow
    100pln inaczej 11,88+59,88=71,76 , wiadomo studenci sa "najbardziej
    osczedzajacym" typem klienta ;)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl