  • 1. Data: 2004-09-01 19:15:54
    Temat: newsletter prnews - po co te marketoidowe wladki belkotliwe?
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Dzis w newsletterze prnews mozna bylo przeczytac miedzy innymi
    nastepujace "arcyinteresujace" kawalki:

    > 1 wrzesnia, w zwiazku z wejsciem na rynek nowego wariantu pieluszek
    > Pampers Active Baby, ruszyl serwis internetowy wdrozony przy wspolpracy
    > Procter&Gamble, Onet.pl i Agencji...
    >
    > http://news.prnews.pl/index.php/display,6376
    >

    > Scroller reklamowy w portalu Gazeta.pl
    >
    > Portal Gazeta.pl wprowadzil nowy nosnik reklamowy - dynamiczny pasek
    > reklamowy (scroller) na dole okna w przegladarce. Uzytkownik przez caly
    > czas korzystania ze strony widzi...

    Z tego typu "newsami" (bardziej prawidlowe byloby okreslenie
    "wodolejnymi mozgopraczami") to taki newsletter nie ma sensu.
    Zapisalem sie na newsletter o bankowosci, a nie o najnowszych
    sposobach prania mozgu, wciskania ludziom marketoidowego belkotu.

    A w ogole co ma jedno do drugiego (bankowosc do marketoidowego
    belkotu). To tak jakby zrobic newsletter o transpocie kolejowym gdzie
    przewijalyby sie rowniez watki na temat koszenia trawnikow.

    --
    Miernik ________________________ xmpp:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl

  • 2. Data: 2004-09-01 20:53:03
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 1 Sep 2004 19:15:54 +0000 (UTC), Miernik <m...@c...pl>
    wrote:

    >A w ogole co ma jedno do drugiego (bankowosc do marketoidowego
    >belkotu). To tak jakby zrobic newsletter o transpocie kolejowym gdzie
    >przewijalyby sie rowniez watki na temat koszenia trawnikow.
    a co znaczy "prnews"? hmmm bo ja to interpretuje zupelnie inaczej niz
    newsletter o bankowosci :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 3. Data: 2004-09-01 22:03:04
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Miernik <m...@c...pl> wrote:
    > Dzis w newsletterze prnews mozna bylo przeczytac miedzy innymi
    > nastepujace "arcyinteresujace" kawalki:

    Juz niedlugo bedziesz mogl wybrac dzialy ktore Cie interesuja i problem
    zniknie :)
    http://newsletter.prnews.pl/

    http://www.PRnews.pl

  • 4. Data: 2004-09-03 16:57:35
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Miernik <m...@c...pl> wrote:
    > Dzis w newsletterze prnews mozna bylo przeczytac miedzy innymi
    > nastepujace "arcyinteresujace" kawalki:

    No, juz mozna sie zapisywac jedynie na interesujace dzialy. :)
    http://newsletter.prnews.pl

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-09-04 06:41:53
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > No, juz mozna sie zapisywac jedynie na interesujace dzialy. :)
    > http://newsletter.prnews.pl

    Działy są takie:

    [X] Media
    [ ] PR News
    [X] Artykuły
    [X] Wiadomości
    [X] Banki
    [X] Corporate
    [X] PRACA

    Może jakieś objaśnienie co mniej więcej znajduje się w każdym, bo ja
    nigdy bym nie wpadł na to że wieść o najnowszym scrollerze reklamowym
    czy otwarciu jakiegoś marketoidowego websita to ktoś zakwalifikował
    jako public relations. A może PR to jest skrót od "PRanie mózgu" bo to
    by wyjaśniało jego zawartość?