  • 1. Data: 2004-09-01 18:44:10
    Temat: Przygoda z Inteligo.
    Od: Marek Grobelski <g...@g...pl>

    Witam!

    Zapragnalem sobie dzis wyplacic troche PLNow z bankomatu. Pierwsza proba:
    przepraszamy, operacja nie moze zostac zrealizowana. Druga próba (z inna
    kwota) to samo, trzecia takze. Nieco poddenerwowany udalem sie do innego
    bankomatu i sytuacja powtarza sie. Troche bluzg polecialo na Inteligo pod
    nosem, zwlaszcza, ze nie mialem zadnej gotowki przy sobie, a w moim (250k
    ludzikow) miescie miejsc, w ktorych mozna placic karta jak na lekarstwo :/
    Wracam do domu, probuje zalogowac sie do www, wyskakuje blad. Ponowna proba
    zalogowania sie po jakis 20 minutach byla juz pomyslna, ale to jeszcze nie
    koniec. Otoz Inteligo odciagnelo z dostepnych srodkow 20zl i zalozylo
    blokade :ooo (swoja droga moze ktos wyjasnic po co one sa?)
    Telefon w reke i dzwonie na infolinie (15 min sluchania melodyjki <puke>)
    az wrescie zglosila sie konsultantka. Mowie jak sprawa sie ma, pani raczyla
    wyjasnic, ze w tym czasie (15-16) mieli konserwacje systemu i to jest
    przyczyna tego wszystkiego. Mysle sobie no coz... zdarza sie. Ale teraz sie
    tak zastanawiam ilu osobom w skali calej .pl moglo tak zamrozic kase? I co
    jesli kwoty te byly potrzebne "na wczoraj"? Czekac na wygasniecie blokady i
    powrot kasy do dostepnych srodkow? Bezsens...

    --
    pozdrawiam nieco refleksyjnie
    MG

  • 2. Data: 2004-09-02 05:59:52
    Temat: Re: Przygoda z Inteligo.
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Otoz Inteligo odciagnelo z dostepnych srodkow 20zl i zalozylo
    > blokade :ooo (swoja droga moze ktos wyjasnic po co one sa?)

    Chciales pobrac 20 zl ?

> [...]
    > jesli kwoty te byly potrzebne "na wczoraj"? Czekac na wygasniecie blokady
    > powrot kasy do dostepnych srodkow? Bezsens...

    Dlatego jesli bankomat jest bezprowizyjny a bierzesz duzo 500-1000zl nalezy
    zrobic to w kilku transakcjach albo chociaz pierwsza mala bo jak sie zrobi
    blokada to mozna miec problem. Takie blokady sumy nie pobranej z bankomatu
    zdarzaja sie dosyc czesto a z raz na rok i trzeba o tym pamiertac przy tych
    "onlinowych" bankomatach

  • 3. Data: 2004-09-02 06:17:24
    Od: Marek Grobelski <g...@g...pl>

    > Chciales pobrac 20 zl ?
    Kolejnosc była nastepujaca 190, 180 i 20. W nastepnym bankomacie 180, 150,
    50.

    > Takie blokady sumy nie pobranej z bankomatu zdarzaja sie dosyc czesto a z
    > raz na rok i trzeba o tym pamiertac przy tych "onlinowych" bankomatach.
    No mi się zdarzyło po raz pierwszy i stad moj post. IMHO jednak takie
    rzeczy nie powinny sie zdarzac w ogole. Bo co jesli komus zabrano z
    dostepnych srodkow kwoty rzedu xxx zl lub nawet xxxx zl? Pozostaje jedynie
    czekac na wygasniecie blokady, (teoria 7 dni, praktyka 3-4) ale fizycznie
    pieniadze nie sa dostepne, co moze prowadzic do klopotliwych sytuacji.

    --
    pozdr
    MG

  • 4. Data: 2004-09-02 06:28:34
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Marek Grobelski wrote:

    > czekac na wygasniecie blokady, (teoria 7 dni, praktyka 3-4)

    teoria 7 dni praktyka 7 dni, jeszcze nigdy wczesniej mi nie cofneli blokady

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 5. Data: 2004-09-02 06:42:09
    Od: Marek Grobelski <g...@g...pl>

    > teoria 7 dni praktyka 7 dni, jeszcze nigdy wczesniej mi nie cofneli blokady

    No to wezmy moje trzy ostatnie transakcje wykonywane karta:
    Data wykonania: 2004-08-30 Data ksiegowania: 2004-09-01
    Data wykonania: 2004-08-20 Data ksiegowania: 2004-08-23
    Data wykonania: 2004-08-02 Data ksiegowania: 2004-08-04

    Widac roznych klientow roznie traktuja...

    --
    MG

  • 6. Data: 2004-09-02 07:26:06
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Marek Grobelski said the following on 2004-09-02 08:42:

> [...]
    > Data wykonania: 2004-08-02 Data ksiegowania: 2004-08-04
    >
    > Widac roznych klientow roznie traktuja...

    A to on nie pisał o blokadach założonych "niesłusznie" ? (Czyli że
    wypłata sie nie udała ?)
    KJ

  • 7. Data: 2004-09-02 07:36:34
    Od: Marek Grobelski <g...@g...pl>

    > A to on nie pisał o blokadach założonych "niesłusznie" ? (Czyli że
    > wypłata sie nie udała ?)

    O takich wlasnie pisalem. Jednak GideoN stwierdzil, ze nigdy nie wygasla mu
    blokada przed uplywem 7 dni wiec przedstawilem jak to wyglada u mnie ;)

    --
    MG

  • 8. Data: 2004-09-02 07:38:53
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Marek Grobelski said the following on 2004-09-02 09:36:

    > O takich wlasnie pisalem. Jednak GideoN stwierdzil, ze nigdy nie wygasla mu
    > blokada przed uplywem 7 dni wiec przedstawilem jak to wyglada u mnie ;)

    *Zaksięgowali* ci nieudaną wypłatę z bankomatu ?????

    KJ

  • 9. Data: 2004-09-02 07:45:40
    Od: "Andrzej W" <...@w...pl>

    Witam
    1-09-2004 mialem identyczną sytuacje jak kolega Marek Grobelski tzn
    próbowalłem wypłacic pieniądze w czasie awarii inteligo w bankomatach PeKaO,
    BZWBK a na koniec w PKOBP za kazdym razem odmowa wypłacenia środków.
    Dzwoniłem na infolinie dowiedzieć sie co się dzieje - "mamy modernizację
    systemu" (śmieszne w ciągu dnia???). Po powrocie do domu okazało się iż mam
    założone 2 blokady po 104.50. Zadzwoniłem do konsultanta ponownie zeby
    złożyc reklamacje dowiedziałem się iż będzie rozpatrzona w terminie 30 dni
    !!!!!!!!!!! tak jest w ichniejszym regulaminie i szybciej się nie da pomimo
    faktu iż jak współnie z konsultantem doszliśmy do wniosku ze wypłat o
    godzinie 15:13 i 15: 18 wykonać nie mogłem bo mieli "modernizacje".
    Oczekiwałem iż w takiej sytuacji gosc blokade sciągnie od ręki a on w kółko
    30 dni 30 dni.
    Skandal

    pozdrawiam Andrzej

    PS Ciekawe ile ludzi miało podobną sytuacje 1 wrzesnia

  • 10. Data: 2004-09-02 07:47:46
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Andrzej W wrote:

    > Oczekiwałem iż w takiej sytuacji gosc blokade sciągnie od ręki a on w kółko
    > 30 dni 30 dni.

    no i wlasnie chodzi o to ze szybciej bo po 7 dniach ci zdejma sami
    blokade niz ta reklamacje rozpatrza. Wiem ze to glupie, natomiast
    zauwazylem iz takie blokady wystepuja wlasnie tylko po wybieraniu
    gotowki z bankomatow PKO BP czyli tych bezprowizyjnych.