  • 1. Data: 2003-03-24 11:44:52
    Temat: porazka BZWBK
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Dzis jak to zwykle bywa raz na czas zagladnolem do BZWBK - na drzwiach
    przywital mnie piekny napis iz "oddzial pracuje w nowym systemie" - ide
    sobie zadowolony na sale obslugi z mysla ze moze dzis szybko wyjde :) byl
    to moj blad - na sali kolejka jak za czasow PRL, ustawilem sie grzecznie w
    ogonku, po 10 min w kolejce bylo juz 30 osob (a dzis jak nigdy 4 kasy
    otwarte!!) W ucho wpadaly mi tylko co jakis czas slowa niedysponentow "no bo
    mamy nowy system.." niedysponenci jak w amoku biegali do komputerow gdzie
    byla ZORBA "bo tam jakos latwiej jest", jedna kobieta nie mogla zlikwidowac
    lokaty, inna wyciagu nie dostala :-/ ludzie w kolejce psioczyli i dalo sie
    slyszec poglady ze pora zmienic bank...

    Z teko przybytku wyszedlem po 40 min :-/ ale z misciwa satysfakcja ze jak
    straz miejska wlepi mi mandat ze przekroczylem czas parkowania na stanowisku
    dla klientow banku (20 min) to obciaze nim BZWBK :) na szczecie tym razem im
    sie udalo...
    --
    JaKi

  • 2. Data: 2003-03-24 16:23:03
    Temat: Re: porazka BZWBK
    Od: "Wob" <s...@s...polbox.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sobie zadowolony na sale obslugi z mysla ze moze dzis szybko wyjde :) byl
    > to moj blad - na sali kolejka jak za czasow PRL

    lepsze by było stwierdzenie jak codziennie w każdym oddziale PKO BP...

    --
    wob

  • 3. Data: 2003-03-24 17:15:07
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Wob" <s...@s...polbox.pl> napisał w wiadomości

    > lepsze by było stwierdzenie jak codziennie w każdym oddziale PKO BP...

    Nie bywam :) ale obejzalem potwierdzenie wyplaty - nie pobrali 1 PLN :)
    chyba dzis promocja albo nie wiedza jak sie nalicza oplate w nowym systemie
    :D

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2003-03-24 19:55:49
    Od: "Karol Jastrzębski" <k...@p...art.pl>

    Użytkownik "Wob" <s...@s...polbox.pl> napisał w wiadomości

    > lepsze by było stwierdzenie jak codziennie w każdym oddziale PKO BP...

    To jeszcze nic. Szkoda, że nie widziałeś jak wyglądała sala pełna ludzi, gdy
    zostały podniesione prowizje i, jak na nieszczęście, systemowi było się i
    padło.

    kcj

    P.S. hint: "o curwa, ale kyrk"

  • 5. Data: 2003-03-25 10:14:07
    Od: "Dromader" <d...@p...onet.pl>

    :) ale obejzalem potwierdzenie wyplaty - nie pobrali 1 PLN :)

    Opłaty w nowym systemie są pobierane 15 i ostatniego każdego miesiąca.

    Darek

  • 6. Data: 2003-03-25 11:45:25
    Od: j...@p...onet.pl

    > Opłaty w nowym systemie są pobierane 15 i ostatniego każdego miesiąca.

    Tyle ze oplata zawsze byla zaznaczona na dowodzie wyplaty, tym razem mam tam
    0,00 PLN

    --
    JaKi