  • 1. Data: 2003-03-24 12:05:34
    Temat: koniec realizacji czekow na poczcie?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    ja tam z czekami rozstalem sie z 5 lat temu i nie mam juz zadnych, ale widze
    ze sa jeszcze w uzytku - tyle ze poczta chyba sie z nich wycofuje - tak
    wynika z informacji BPH PBK
    cytat:
    "Informujemy, że czeki do rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych
    Sezam prowadzonych przez BPH PBK SA można realizować w urzędach
    pocztowych tylko do 30 maja 2003r. Po tym terminie, czyli od 31 maja
    2003r., wypłaty gotówki będą możliwe:
    - przy pomocy kart płatniczych w bankomatach,
    - na podstawie czeków gotówkowych w 24 bankach - stronach Porozumienia
    Międzybankowego,
    - w kasach BPH PBK na asygnatę." ...
    *** blad ***