  • 1. Data: 2008-02-20 21:37:41
    Temat: płatność w internecie VE eurobanku
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Witam
    eksperymentalnie chciałem zapłacić w sieci niespersonalizowaną kartą
    debetową eurobanku i...nie udało mi się.
    Byłem ciekawy dlaczego i zadzwoniłem na infolinie banku.

    Po kilku minutach odebrała pani, która najpierw twierdziła, że eurobank NIE
    WYDAJE kart debetowych. Trochę wymiękła jak jej powiedziałem, że jestem
    posiadaczem takiej karty. Następnie stwierdziła, że na rewersie karty jest
    kod, który pozwala dokonywać takich płatności czyli jest to możliwe.
    Na pytanie co mam wpisać w pole dane posiadacza karty (domyślnie dane
    nadrukowane na karcie) nie potrafiła odp. i przełączyła mnie do speca.

    Tutaj było już znacznie lepiej. Kolo nie opowiadał bzdur i generalnie miał
    orientację.
    1. VE eurobanku nie da się zapłacić w sieci (bank to blokuje)
    2. VC płaskimi generalnie się da, ale nie zawsze, VC wypukłymi można
    płacić.

    pozdr.
    RobertS

  • 2. Data: 2008-02-20 21:45:20
    Temat: Re: płatność w internecie VE eurobanku
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Lut, 22:37, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    > 1. VE eurobanku nie da się zapłacić w sieci (bank to blokuje)

    No i bardzo dobrze. Chcialbys placic w sieci karta powiazana z kontem
    oszczednosciowym w banku o obsludze jak na zalaczonym obrazku?

  • 3. Data: 2008-02-20 21:51:40
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > No i bardzo dobrze. Chcialbys placic w sieci karta powiazana z kontem
    > oszczednosciowym w banku o obsludze jak na zalaczonym obrazku?

    można sobie ustawić limit transakcji, u mnie on wynosi 100 zł więc bez obaw
    ;-)

    poza tym to tylko eksperyment...

  • 4. Data: 2008-02-20 21:55:30
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    RobertS pisze:

    > Po kilku minutach odebrała pani, która najpierw twierdziła, że eurobank NIE
    > WYDAJE kart debetowych. Trochę wymiękła jak jej powiedziałem, że jestem
    > posiadaczem takiej karty.

    To samo usłyszałem w udziale przy zakładaniu rachunku, kiedy poprosiłem
    o kartę debetową do konta:
    - Nie ma kart debetowych w Polbanku bo w koncie nie można zrobić debetu
    - Eeee? Hmmm, to jak się nazywają wasze karty do bankomatów, które nie
    są kredytowe?
    - Visa Elektron (plus westchnienie i spojrzenie PEŁNE politowania)
    - Proszę jedną.

    To, że dopuszczalny debet wynosi 0zł nie zmienia chyba rodzaju karty?
    Nie debetowa, nie kredytowa, nie charge - może grecka?
    Kto im te szkolenia prowadzi?

    Sebastian

  • 5. Data: 2008-02-20 22:05:24
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Lut, 22:51, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    > można sobie ustawić limit transakcji, u mnie on wynosi 100 zł więc bez obaw
    > ;-)

    Zdalne transakcje nie wymagajace autoryzacji maja gdzies
    limity...........

  • 6. Data: 2008-02-20 22:07:10
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    krzysztofsf pisze:

    > No i bardzo dobrze. Chcialbys placic w sieci karta powiazana z kontem
    > oszczednosciowym w banku o obsludze jak na zalaczonym obrazku?

    Żeby było darmowo wszystko trzeba i tak sobie założyć 2 konta. Na te
    powiązane z kartą przelewamy pieniądze z oszczędnościowego przed
    transakcją. I mamy darmową eKratę z dobrymi kursami walut.

    To, że nie można płacić w sieci, według mnie wynika z regulaminu. Trochę
    mnie zdziwiły te informacje o dobrych przelicznikach na VE. Więc jak
    wygląda sytuacja? Bank zaczął egzekwować regulamin czy RobertS robi coś
    nie tak?

    Sebastian

  • 7. Data: 2008-02-20 22:07:36
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Lut, 22:55, Sebastian <n...@n...com> wrote:

    > To, że dopuszczalny debet wynosi 0zł nie zmienia chyba rodzaju karty?
    > Nie debetowa, nie kredytowa, nie charge - może grecka?
    > Kto im te szkolenia prowadzi?

    "karta bankomatowa" powinno spowodowac zadowalajaca reakcje obslugi.

  • 8. Data: 2008-02-20 22:11:43
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik krzysztofsf napisał:

    > "karta bankomatowa" powinno spowodowac zadowalajaca reakcje obslugi.

    A może "płatnicza" też by pasiła ;-)?

    Przemek

  • 9. Data: 2008-02-20 22:13:23
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    > 1. VE eurobanku nie da się zapłacić w sieci (bank to blokuje)
    > 2. VC płaskimi generalnie się da, ale nie zawsze, VC wypukłymi można
    > płacić.

    OT - czy "VC płaska" to odpowiednik "MC Electronic" - czyli taki ni pies
    ni wydra ;-)?

    Przemek

  • 10. Data: 2008-02-20 22:17:23
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Lut, 23:13, Przemysław Kowalik <p...@A...pl> wrote:

    > OT - czy "VC płaska" to odpowiednik "MC Electronic" - czyli taki ni pies
    > ni wydra ;-)?

    Jak widac na zalaczonym obrazku :)
    http://www.eurobank.pl/#products,karta_kredytowa,Vis
    a_Classic