  • 1. Data: 2008-02-20 18:03:23
    Temat: karty BPH w Pekao sa
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    Wg informacji jaką otrzymałem z karta MC z logo PEKAO SA (zamiast BPH)
    transakcje bedą rozliczane bezposrenio na PLN z waluty transakcji.
    Ciekawe czy karty PEKAO SA też tak mają czy tylko te wydane zamiast BPH?

  • 2. Data: 2008-02-20 18:09:50
    Temat: Re: karty BPH w Pekao sa
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 20 Lut, 19:03, "JerzyR" <j...@d...pl> wrote:
    > Wg informacji jaką otrzymałem z karta MC z logo PEKAO SA (zamiast BPH)
    > transakcje bedą rozliczane bezposrenio na PLN z waluty transakcji.
    > Ciekawe czy karty PEKAO SA też tak mają czy tylko te wydane zamiast BPH?

    Z tego co wiem, to taka zasada ma obowiązywać wszystkie karty wydawane
    przez Pekao SA. Informację chyba przeczytałem na którymś z portali
    dotyczących bankowości.

  • 3. Data: 2008-02-20 18:40:40
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-02-20 19:03, JerzyR stwierdził, że:
    > Wg informacji jaką otrzymałem z karta MC z logo PEKAO SA (zamiast BPH)
    > transakcje bedą rozliczane bezposrenio na PLN z waluty transakcji.
    > Ciekawe czy karty PEKAO SA też tak mają czy tylko te wydane zamiast BPH?

    Tylko wymieniane. Docelowo wszystkie.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 4. Data: 2008-02-20 19:11:31
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    k...@g...pl napisał(a) w wiadomości: ...

    >Z tego co wiem, to taka zasada ma obowiązywać wszystkie karty wydawane
    >przez Pekao SA. Informację chyba przeczytałem na którymś z portali
    >dotyczących bankowości.

    Czy możecie powiedzieć jak wtedy banki "omijają" przewalutowania Visy/MC?
    I co wtedy jest "walutą rozliczeniową"?
    Jakaś opcja w umowie z tymi organizacjami?
    Arek