  • 11. Data: 2008-02-20 22:21:47
    Temat: Re: płatność w internecie VE eurobanku
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Lut, 23:11, Przemysław Kowalik <p...@A...pl> wrote:

    > A może "płatnicza" też by pasiła ;-)?

    To juz mogloby wywolac dyskomfort oceny.

    Wyobraz sobie szkolenie, 50 glowek wpatrzonych w prowadzacego, a on im
    skanduje demonstrujac karty - "w lewej rece - lepsza do wyplat z
    bankomatow, bez hologramu.
    W prawej - do zakupow, z hologramem. Bankomaty w ostatecznosci.!!!
    Namowic klienta, zeby zlozyl wniosek o zakupowa!!!"

  • 12. Data: 2008-02-20 22:22:37
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    krzysztofsf pisze:

    > "karta bankomatowa" powinno spowodowac zadowalajaca reakcje obslugi.

    No, nie. To też udało mi się wyjąkać razem z "eeee, uuuuu, yyyy, hmmmm"
    kiedy pan mnie zaskoczył brakiem karty debetowej.

    *Karta ta zwie się Visa Elektron, i tylko tego imienia używał będziesz.*

    W sumie jest to jakiś pomysł bo przynajmniej są do bólu precyzyjni i
    naprawdę nie sposób pomylić karty.

    Sebastian

  • 13. Data: 2008-02-20 22:24:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Lut, 23:07, Sebastian <n...@n...com> wrote:

    > Żeby było darmowo wszystko trzeba i tak sobie założyć 2 konta. Na te
    > powiązane z kartą przelewamy pieniądze z oszczędnościowego przed
    > transakcją. I mamy darmową eKratę z dobrymi kursami walut.

    Mozna w Eurobanku zalozyc sobie dwa konta online bezplatne, jesli z
    jednego na drugie przelejemy 800 zl co miesiac? ;)

  • 14. Data: 2008-02-20 22:31:14
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    krzysztofsf pisze:

    > Mozna w Eurobanku zalozyc sobie dwa konta online bezplatne, jesli z
    > jednego na drugie przelejemy 800 zl co miesiac? ;)

    O w mordę, pomyliłem banki. Euro na Pol jakoś mi się zmieniło :-)
    Przepraszam wszystkich.
    Zorientowałem sie dopiero kiedy kliknąłem na linka w Twoim poście z
    wyglądem karty.

    Ciekawe w takim razie czy szkolenia w Eurobanku i Polbanku prowadzą ci
    sami ludzie? Bo jedni i drudzy o kartach debetowych nie słyszeli.

    Sebastian

  • 15. Data: 2008-02-20 22:44:21
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Lut, 23:31, Sebastian <n...@n...com> wrote:

    > Ciekawe w takim razie czy szkolenia w Eurobanku i Polbanku prowadzą ci
    > sami ludzie? Bo jedni i drudzy o kartach debetowych nie słyszeli.

    Tak na powazne, to sadze, ze wystarcza im okreslenie "karta do konta".
    a na szkoleniach maja nacisk raczej na sprzedaz kredytow.

  • 16. Data: 2008-02-20 23:44:01
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > "karta bankomatowa" powinno spowodowac zadowalajaca reakcje obslugi.

    takie byly kiedyś...

  • 17. Data: 2008-02-20 23:52:29
    Od: "Nika" <n...@a...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:87332176-13e8-4249-9466-> Zdalne transakcje nie wymagajace autoryzacji
    maja gdzies
    > limity...........

    Za pozwoleniem, ja niedawno kupowałam bilet lotniczy w Internecie i
    próbowałam płacić Inteligo, na którą sama sobie ustawiłam wcześniej za
    niskie limity, po czym sklerotycznie się wielce dziwowałam, że transakcja
    nie przechodzi (za każdą próbą robiła się tylko blokada na 1 zł). Dopiero
    pan z infolinii musiał mi przypomnieć o limitach.

    --
    Nika
    Pisz tutaj

  • 18. Data: 2008-02-21 06:23:17
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Lut, 00:52, "Nika" <n...@a...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Za pozwoleniem, ja niedawno kupowałam bilet lotniczy w Internecie i
    > próbowałam płacić Inteligo, na którą sama sobie ustawiłam wcześniej za

    Powyzsze, to jest zdalna transakcja wymagajaca autoryzacji.