  • 1. Data: 2008-02-20 12:27:20
    Temat: Reklamy
    Od: "Sagittarius" <z...@i...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów.
    Co zrobić, aby zasr..ńce z RTVEuro AGD, Lukas, Eurobank lub innych "bardzo
    atrakcyjnych" instytucji finansowych, przestali przesyłać do mnie reklamówki
    pocztą (nie elektroniczną, ale zwykłą)?
    Wiem, że istniała jakaś taka strona kiedyś, gdzie wpisywało się swoje dane z
    zastrzeżeniem, że nie jest się zainteresowanym wszelkimi wygenerowanymi
    bzdetami, które mają na celu okraść z kretesem :)))

    Ktoś pamięta adres, lub czy jest jakiś inny sposób?

    Pozdro
    KZ

  • 2. Data: 2008-02-20 12:47:21
    Temat: Re: Reklamy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Sagittarius pisze:
> [...]
    > bzdetami, które mają na celu okraść z kretesem :)))
    >
    > Ktoś pamięta adres, lub czy jest jakiś inny sposób?

    Przypuszczam, że przy okazji bycia ich klientem wyraziłeś zgodę na
    przetwarzanie Twoich danych osobowych w celach marketingowych. Należy
    zatem wysłać pismo - do każdej firmy z osobna - z informacją o wycofaniu
    zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-02-20 12:54:36
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Lut, 13:47, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    > zatem wysłać pismo - do każdej firmy z osobna - z informacją o wycofaniu
    > zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych.

    Najgorzej, jesli na poczatku lancuszka jest jakas firma trzecia, ktora
    dostala kompleksowa zgode na przetwarzanie danych osobowych i teraz je
    po kolei odsprzedaje na tej podstawie.

  • 4. Data: 2008-02-20 12:56:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    krzysztofsf pisze:

    > Najgorzej, jesli na poczatku lancuszka jest jakas firma trzecia, ktora
    > dostala kompleksowa zgode na przetwarzanie danych osobowych i teraz je
    > po kolei odsprzedaje na tej podstawie.

    Z tego co pamiętam, w takiej reklamie powinna być informacja skąd
    firma "zakupiła" zgodę na przetwarzanie danych, więc łatwo jest dojść do
    źródła.

  • 5. Data: 2008-02-20 16:43:30
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

    Użytkownik "Sagittarius" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bzdetami, które mają na celu okraść z kretesem :)))
    >
    > Ktoś pamięta adres, lub czy jest jakiś inny sposób?

    możesz do każdej firmy wysłać pismo z żądaniem zaprzestania
    przetwarzania danych osobowych.
    Banki chyba mają coś takiego jak "Lista Robinsona" - wpisanie do niej
    powinno skutkować zaprzestaniem wysyłania przez nich reklamówek.

    pzdr
    tomek