  • 1. Data: 2008-02-20 09:18:24
    Temat: Raiffeisen - kredyt w CHF i Wibor
    Od: BbT <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be>

    Ostatnio dostalem do mojego banku informacje o podniesieniu
    oprocentowania kredytu o 0.1%. Jak zwykle brak bylo jakiegokolwiek
    uzasadnienia, wiec zadzwonilem na ich infolinie. Tam konsultant
    uzasadnil podwyzke wzrostem stop procentowych w polsce. Na moje pytanie
    jaki to ma wplyw na kredyt w walucie obcej nie umial odpowiedziec. Moze
    wy umiecie?

    --
    Pozdrawiam,
    BbT

  • 2. Data: 2008-02-20 10:45:28
    Temat: Re: Raiffeisen - kredyt w CHF i Wibor
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "BbT" <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be> napisał w wiadomości

    > uzasadnil podwyzke wzrostem stop procentowych w polsce. Na moje pytanie
    > jaki to ma wplyw na kredyt w walucie obcej nie umial odpowiedziec. Moze wy
    > umiecie?

    Ja potrafię. Daje to fajny pretekst. Ciesz się, że nie podnieśli o 0,25% (że
    to typowy krok podwyżki w PL).

    marekz

  • 3. Data: 2008-02-20 11:38:10
    Od: BbT <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be>

    MarekZ pisze:
> [...]
    > wiadomości news:fpgrkf$k44$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ja potrafię. Daje to fajny pretekst. Ciesz się, że nie podnieśli o 0,25%

    Pretekst moze i fajny, ale w umowie mam jak wol, ze na zmiane
    oprocentowania moga wplynac wylacznie zmiany na rynku finansowym w
    kraju, w ktorego walucie kredyt zostal zaciagniety.

    Zlozylem reklamacje na pismie, ciekaw jestem ich odpowiedzi.

    --
    Pozdrawiam,
    BbT

  • 4. Data: 2008-02-20 11:45:11
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

> [...]
    > w ktorego walucie kredyt zostal zaciagniety.
    >
    > Zlozylem reklamacje na pismie, ciekaw jestem ich odpowiedzi.

    Ciekawe, zobaczymy. Ja stawiam na to, że podwyżki nie anulują, tylko
    uzasadnią ją jakims innym bełkotem. Choć z drugiej strony w moim przypadku
    wszystkie reklamacje składane w Rajfim zostały rozpatrzone po mojej myśli.
    No ciekawe, zobaczymy.

    marekz