  • 11. Data: 2020-12-13 03:49:08
    Temat: Re: pieniądze leżą na ulicy
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:78ed0cb1-32bf-4b12-af88-a2540d2074bdn@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > Żyjesz jeszcze?

    Jeszcze żyję :)

    > Banknot EURO w LONDYNIE na finiszu brexitu?
    > To musi być jakiś jeż-terror ;>

    tak euro, też mnie to zaskoczyło

    Skaner mam ustawiony na funty jak idę w sobotę do pracy o 5:40
    po parkingach ASDA. Potem łazi ruski śmieciarz to wyzbiera.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 12. Data: 2020-12-14 00:26:28
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-13 o 03:49, PiteR pisze:
> [...]

    Ja tam widzę, że piszesz z Polski, a nie z Londynu. Polska flagę mam jak
    wół przed oczami.

    --
    animka

  • 13. Data: 2020-12-14 01:25:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rr680j$fbe$1@gioia.aioe.org>
    user Animka pisze tak:

    > Ja tam widzę, że piszesz z Polski, a nie z Londynu. Polska flagę
    > mam jak wół przed oczami.

    widz sobie co chcesz :)

  • 14. Data: 2020-12-29 21:23:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsAC8EC6F1FA457PanElektronik@127.0.0.1>
    user PiteR pisze tak:

    > wystarczy się schylić ;)
    >
    > Dziś znalazłem 5 euro przy stacji metra Euston Square.
    > To chyba od Świętego Mikołaja. A może oplute covidem haha ;)
    >
    > A wy ile znaleźliście ostatnio? Wpisujcie miasta.

    znowu znalazłem :)
    2.60f

    czyli kiełbasa toruńska 2f + snikers 60p

    wrzuciłem do skarbonki na NHS