  • 1. Data: 2020-12-09 18:30:55
    Temat: [mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej
    Od: Marcin Kasperski <M...@m...waw.pl>

    mbank właśnie dowcipnie wprowadził opłatę za nieużywanie aplikacji
    mobilnej. Jest dowcipnie udrapowana jako ,,opłata za kartę" - do
    dotychczasowego kryterium minimum wydatków (tu podnieśli próg i opłatę,
    jest 10 zł jeśli nie wydasz 350 zł) dorzucili właśnie 3 zł/mc
    o ile nie zostanie choć raz uruchomiona appka mobilna.

    Chcesz uniknąć sytuacji gdy jedno urządzenie (telefon) ma na sobie
    wszystkie mechanizmy autoryzacyjne - płać.

    Masz stary telefon - płać.

  • 2. Data: 2020-12-09 19:28:19
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 09.12.2020 o 18:30, Marcin Kasperski pisze:
    > mbank właśnie dowcipnie wprowadził opłatę za nieużywanie aplikacji

    To chyba szósty wątek na ten temat. Masz coś nowego do dodania?

    > Chcesz uniknąć sytuacji gdy jedno urządzenie (telefon) ma na sobie
    > wszystkie mechanizmy autoryzacyjne

    Jakie wszystkie? A teraz masz jak, kartę zdrapkę?

    --
    Alf/red/

  • 3. Data: 2020-12-09 19:52:58
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-12-09 o 18:30, Marcin Kasperski pisze:
    > Chcesz uniknąć sytuacji gdy jedno urządzenie (telefon) ma na sobie
    > wszystkie mechanizmy autoryzacyjne - płać.
    >
    > Masz stary telefon - płać.

    Nadzór bankowy z uokikiem powinien im PRZYJEBAĆ ;-)

  • 4. Data: 2020-12-09 19:57:40
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jak widać nazywanie SZAMBA PERFUMERIĄ utrwaliło się w narodzie.

    Trzeba długo i mozolnie pokazywać klientom banków z CZYM mają do czynienia.
    Łatwo nie jest bo banksterka ma potężne narzędzia propagandowe ;-)

  • 5. Data: 2020-12-09 20:25:38
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 09.12.2020 o 19:52, _Master_ pisze:

    > Nadzór bankowy z uokikiem powinien im PRZYJEBAĆ ;-)

    rezygnujesz z karty i problem znika lub zmieniasz pakiet konta na wyższy
    (tam nie ma takiej opłaty)

    swoją drogą ciekawe czy i ew. ilu klientów bank z tego powodu straci?

    a jak chcecie pokrzyczeć w kwestii zmian w mBąku to polecam tutaj:

    https://tiny.pl/76x6f

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 6. Data: 2020-12-09 20:34:21
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 09.12.2020 o 19:28, Alf/red/ pisze:

    > To chyba szósty wątek na ten temat. Masz coś nowego do dodania?

    > Jakie wszystkie? A teraz masz jak, kartę zdrapkę?

    np. komputer z przeglądarką plus sms - ewentualny trojan na telefonie
    nie ukradnie hasła do konta, bo to hasło nigdy nie jest wpisywane na
    telefonie.

    MJ

  • 7. Data: 2020-12-09 21:08:49
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-12-09 o 20:25, Robert_DF pisze:

    > rezygnujesz z karty i problem znika

    Ja już nie pamiętam od kiedy nie mam żadnej karty
    do mbanku, więc problemy tu opisywane jakby mnie nie dotyczą.
    Zacznę się martwić jak każą używać apki tym klientom bez karty.

  • 8. Data: 2020-12-09 22:02:42
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 09.12.2020 o 21:08, cef pisze:

    > Ja już nie pamiętam od kiedy nie mam żadnej karty
    > do mbanku, więc problemy tu opisywane jakby mnie nie dotyczą.
    > Zacznę się martwić jak każą używać apki tym klientom bez karty.

    nie wypłacasz z bankomatu?
    bo do BLIKa apka potrzebna

    czy może masz Revo/Curve?

  • 9. Data: 2020-12-09 22:03:57
    Od: Marcin Kasperski <M...@m...waw.pl>

    > Jakie wszystkie? A teraz masz jak, kartę zdrapkę?

    Hasło wpisuję tylko na komputerze, SMS-y autoryzacyjne dostaję
    tylko na telefon. Jeśli ktoś mi shackuje telefon, nadal nie ma hasła,
    jeśli ktoś mi shackuje komputer, nie ma SMS-ów.

    Appka mobilna oznacza że shackowanie telefonu daje kompletną kontrolę
    nad kontem.

  • 10. Data: 2020-12-09 22:04:57
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Robert_DF <r...@g...com> writes:

    > nie wypłacasz z bankomatu?
    > bo do BLIKa apka potrzebna

    Litości. Istnieje trochę innych banków w Polsce.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/