eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipekao sa i termin reklamacji ;) › pekao sa i termin reklamacji ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: thorak <t...@-...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: pekao sa i termin reklamacji ;)
    Date: Thu, 24 Jun 2004 16:02:54 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 41
    Message-ID: <cbemn5$n3u$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: mail.dmbos.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1088085541 23678 195.205.193.11 (24 Jun 2004 13:59:01
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 24 Jun 2004 13:59:01 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.6 (Windows/20040502)
    X-Accept-Language: en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:305496
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam serdecznie :)

    Ostatnio reklamowalem w Pekao S.A. platnosci dokonane karta maestro :)
    ogolnie w historii odnalazlem dwa takie same obciazenia konta i bardzo
    chcialem sie dowiedziec czy to po prostu zbieg okoliczonsci(a moglo sie
    tak zdazyc) czy tez zostalem skasowany o jeden raz za duzo :) (kwota
    akurat nie ma znaczenia jest niewielka)

    W odpowiedzi uzyskalem tego rodzaju tekst:
    ------------------------------------
    Szanowny Panie,

    serdecznie przepraszam za wydłużony okres oczekiwania na informację.
    Odpowiedzi udzielimy Panu tak szybko jak to będzie możliwe.
    Jednocześnie informuję że zgodnie z regulaminem Eurokonta § 32.1. 3.
    Bank rozpatruje reklamacje niezwłocznie po ich wpływie, o ile to możliwe
    w terminie 30 dni kalendarzowych od daty ich przyjęcia, z zastrzeżeniem
    ust. 4.

    4. W przypadku reklamacji dokonanych karta Maestro wymagających
    kontaktowania się z akceptantem lub organizacją MasterCard okres
    rozpatrywania reklamacji może być dłuższy niż określony w ust.3, o czym
    Bank informuje Posiadacza EUROKONTA odrębnym pismem. Maksymalne terminy
    rozpatrywania reklamacji wynoszą: 200 dni dla reklamacji bankomatowych,
    niefinansowych ( tj. nie związanych z dokonanymi operacjami) i
    akceptantów Banku (obsługiwanych przez Bank) oraz 360 dni dla
    akceptantów obcych.

    Z poważaniem ,
    /..ciach../
    Centrum Bankowości Elektronicznej
    ------------------------------------

    I mam w zwiazku z pow. pytanie, zastanawiam sie nad zmiana Peksy na inny
    banku ogolnie sklaniam sie ku Multibankowi(ew. innemu bankowi) w ktorym
    czas rozpatrzenia podobnej reklamcji jest zdecydowanie krotszy :) niz
    cale 12 miesiecy ;) Dzieki za ew. sugestie :)

    --
    pozdroofki
    Thora'k

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1