  • 1. Data: 2004-06-24 12:06:13
    Temat: Przelewy w BZWBK
    Od: "b99" <b...@o...pl>

    Czym się różni w BZWBK "szybki" przelew od zwykłego przelewu? Szybki podobno
    idzie ELIXIRem, ale zwykły przecież też musi.

    Jak długo idzie jeden, a jak długo drugi?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-06-24 12:11:44
    Temat: Re: Przelewy w BZWBK
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    b99 <b...@o...pl> wrote:
    > Jak długo idzie jeden, a jak długo drugi?

    Szybki - tak jak w innych bankach
    ten "ekonomiczny" 3 dni robocze (przynajmniej tak bylo niedawno)

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-06-24 20:22:35
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 24 Jun 2004 14:06:13 +0200, "b99" <b...@o...pl> wrote:

    >Czym się różni w BZWBK "szybki" przelew od zwykłego przelewu? Szybki podobno
    >idzie ELIXIRem, ale zwykły przecież też musi.

    ano musi, ale nie musi wyjsc z wubeku tak od razu. moze np. za 2,3 dni
    :-)
    a przez ten czas bank poobraca sobie kaska. i jeszcze oplate sciagnie
    za przelew :-)

    G.

  • 4. Data: 2004-06-24 20:58:06
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-06-24 14:11, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Szybki - tak jak w innych bankach
    > ten "ekonomiczny" 3 dni robocze (przynajmniej tak bylo niedawno)

    No a ja się zastanawiam gdzie są moje pieniądze wysłane z BZ-WBK 2 dni
    temu...;/

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 5. Data: 2004-06-24 22:19:23
    Od: krzysiekL <k...@w...wp.pl>

    Dnia Thu, 24 Jun 2004 22:58:06 +0200, Marcin Nowakowski napisal/a:

    > No a ja się zastanawiam gdzie są moje pieniądze wysłane z BZ-WBK 2 dni
    > temu...;/
    ja kiedyś wysłałem przelew tym "tanim" - jak sie okazało podałem zły
    numer rachunku - i nastepnego dnia wrócił(z innego banku - BPH) więc
    nie wiem czy od razu BZWBK sprawdzał czy numer jest dobry czy jednak
    dotarł od razu do BPH i zdąrzyli jeszcze odesłać??

    --
    KrzysiekL

  • 6. Data: 2004-06-25 05:29:32
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-06-25 00:19, Użytkownik krzysiekL napisał:

> [...]
    > nie wiem czy od razu BZWBK sprawdzał czy numer jest dobry czy jednak
    > dotarł od razu do BPH i zdąrzyli jeszcze odesłać??

    E, ale mamy NRB i prawdopodobieństwo pomyłki maleje.
    Przelew faktycznie był z BZ-WBK do BPH, ale numer konta na 100% poprawny.

    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 7. Data: 2004-06-25 15:21:00
    Od: krzysiekL <k...@w...wp.pl>

    Dnia Fri, 25 Jun 2004 07:29:32 +0200, Marcin Nowakowski napisal/a:

    > E, ale mamy NRB i prawdopodobieństwo pomyłki maleje.
    > Przelew faktycznie był z BZ-WBK do BPH, ale numer konta na 100% poprawny.
    w przypadku o którym pisze numer konta był jeszcze stary - i było to
    jakiś czas temu - więc po numerze (chyba) nie mozna było wtedy
    rozpoznać czy to dobry numer czy nie.

    --
    KrzysiekL