  • 1. Data: 2004-06-24 09:45:30
    Temat: Przelew na Litve i Estonie
    Od: "prodrive" <c...@p...fm>

    Witam

    Moze ktos sie orientuje jak najlepiej i najtaniej (przez jaki bank) robic
    przelewy niewielkich kwot na konta w Estonii i Litwie.

    Pozdro

  • 2. Data: 2004-06-24 09:51:13
    Temat: Re: Przelew na Litve i Estonie
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    prodrive <c...@p...fm> wrote:
    > Witam
    >
    > Moze ktos sie orientuje jak najlepiej i najtaniej (przez jaki bank) robic
    > przelewy niewielkich kwot na konta w Estonii i Litwie.

    Konta Nordea w tychże krajach, przelewy na własne konta Nordea nawet w
    innym kraju są bezpłatne, choć nie ma tego w taryfie na stronie, ale
    mi tak jeden człowiek z Nordei napisał. Założe sobie to sprawdzę.

    --
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl