  • 1. Data: 2004-06-24 11:54:21
    Temat: Skimming
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...pl>

    Czy słyszałeś już o skimmingu? Jest to coraz popularniejsze przestępstwo
    polegające na podstępnym sczytywaniu zawartości paska magnetycznego karty
    płatniczej ofiary i wykonywaniu jej kopii. Taką kopią przestępcy dokonują
    zakupów na koszt właściciela skopiowanej karty.

    Ofiarą skimmingu można paść zarówno w punktach handlowych akceptujących
    karty, jak i przy bankomatach. Nie jesteśmy jednak bezsilni, o tym jak się
    bronić przez skimmingiem, można przeczytać w artykule "Powstrzymać
    skimming":

    http://www.kartyonline.pl/arty.php?id=104

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.pl

  • 2. Data: 2004-06-24 11:57:22
    Temat: Re: Skimming
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Czy słyszałeś już o skimmingu?

    Słyszałem. Ostatnio w kontekście marketingu, a nie bankowości :-)

    Jacek

  • 3. Data: 2004-06-24 11:57:48
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Czy słyszałeś już o skimmingu?

    No tutaj raczej wszyscy słyszeli ;-))) Więc mam propozycję, żebyś różnicował
    tekst reklamujący artykuł w zależności od odbiorcy, do którego go kierujesz
    ;-))))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2004-06-24 12:35:40
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Czy słyszałe? już o skimmingu? Jest to coraz popularniejsze

    Ze snu zimowego sie obudziles ?

  • 5. Data: 2004-06-24 17:33:45
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    Czy słyszeliście o spamerach rozsyłających reklamy i nie czytających
    ewentualnych odpowiedzi z newsgroups? Po co nabijacie kilobajty?

    T.