  • 1. Data: 2014-11-30 01:52:09
    Temat: opłata za kartę
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Czy można ponieść opłatę roczna za karte, która jest i była nieaktywna
    i nigdy nie była aktywowana?

    Of course, że można :)

    chujki

    bądź czujny jak pies podwójny!

    --
    Piter

  • 2. Data: 2014-11-30 09:58:25
    Temat: Re: opłata za kartę
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 30.11.2014 o 01:52, PiteR pisze:
    > Czy można ponieść opłatę roczna za karte, która jest i była nieaktywna
    > i nigdy nie była aktywowana?
    >
    > Of course, że można :)

    No jeżeli masz np. opłatę za wydanie karty to chyba jest wszystko w
    porządku, bo karta została wydana ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2014-11-30 10:29:05
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > No jeżeli masz np. opłatę za wydanie karty to chyba jest wszystko w
    > porządku, bo karta została wydana ;)

    w Smart Banku jest opłata (5 zł) za aktywację karty, czy to znaczy jak
    ktoś kartę dostanie, ale jej nie aktywje to opłata nie zostanie pobrana?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2014-11-30 11:33:14
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2014-11-30 o 10:29, RobertS pisze:

    > w Smart Banku jest opłata (5 zł) za aktywację karty, czy to znaczy jak
    > ktoś kartę dostanie, ale jej nie aktywje to opłata nie zostanie pobrana?

    Co masz na myśli pisząc "dostanie"?

  • 5. Data: 2014-11-30 12:20:45
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Co masz na myśli pisząc "dostanie"?

    bank wyśle kartę, którą ja otrzymam/dostanę

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2014-11-30 14:52:06
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > w Smart Banku jest opłata (5 zł) za aktywację karty, czy to znaczy jak
    > ktoś kartę dostanie, ale jej nie aktywje to opłata nie zostanie pobrana?

    A w którym miejscu TOiP jest opłata za aktywację? Bo ja nie widzę.

  • 7. Data: 2014-11-30 15:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MarcinF m...@i...pl ...

    > Co masz na myśli pisząc "dostanie"?

    Zapewne to co to słowo oznacza w języku polskim...

  • 8. Data: 2014-11-30 16:34:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    xbartx pisze tak:

    > No jeżeli masz np. opłatę za wydanie karty to chyba jest wszystko
    > w porządku, bo karta została wydana ;)

    Typ transakcji "Opłata za użytkowanie karty"

    hehe ciekawe jak użytkowaną. Siedziałem przy herbacie i patrzyłem się
    na kartę jaka ona nie cudna.

    Pierwsza jest wydana ale druga, trzecia, fafnasta nie była wydana bo
    pierwsza nieaktywowana blokuje ich wydanie czyz nie? :)

    --
    Piter

    w banku bądź czujny jak pies podwójny!

  • 9. Data: 2014-11-30 17:45:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 30.11.2014 o 16:34, PiteR pisze:

    > Pierwsza jest wydana ale druga, trzecia, fafnasta nie była wydana bo
    > pierwsza nieaktywowana blokuje ich wydanie czyz nie? :)

    Według mnie, dopóki nie zastrzeżesz karty, to bank będzie Ci cały czas
    przysyłał karty bez względu na to czy ich używasz czy nie.

    Xenocide

  • 10. Data: 2014-11-30 18:43:00
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2014-11-30 o 15:59, Budzik pisze:

    > Zapewne to co to słowo oznacza w języku polskim...

    Dyskutujemy o prawie, nie o słowniku.