  • 1. Data: 2014-11-28 19:55:12
    Temat: Wprowadzenie płatności telefonem (BLIK)???
    Od: mx <m...@o...pl>

    Uprzejmie informuję, że od 26 stycznia 2015 roku Bank Zachodni WBK S.A.
    udostępni swoim Klientom nowy system płatności mobilnych BLIK,
    umożliwiający zapłatę za towary i usługi za pomocą telefonu komórkowego
    z wykorzystaniem aplikacji mobilnej BZWBK24 mobile.

    W związku z powyższym z dniem 26 stycznia 2015 r. ulegną zmianie Zasady
    korzystania z usług bankowości elektronicznej BZWBK24 dla ludności
    (dalej "Zasady BZWBK24").

    Możliwości BLIKa

    Po wdrożeniu systemu płatności mobilnych BLIK Klienci korzystający z
    aplikacji mobilnej BZWBK24 mobile będą mogli za pośrednictwem telefonu
    komórkowego:

    płacić za towary i usługi w stacjonarnych sklepach oraz punktach
    usługowych (także z możliwością jednoczesnej wypłaty gotówki),
    płacić za towary i usługi w sklepach internetowych,
    dokonywać wypłaty gotówki w bankomatach bez użycia karty.

    Korzystanie z powyższych funkcjonalności będzie możliwe w sklepach,
    punktach usługowych i bankomatach obsługujących transakcje BLIK.

    Jak korzystać z BLIKa?

    Autoryzacja transakcji BLIK odbywać się będzie za pomocą Kodów BLIK lub
    Czeków BLIK. Ich utworzenie będzie możliwe po wejściu w kafel ,,BLIK" w
    aplikacji mobilnej BZWBK24 mobile.

    Kod BLIK składa się z 6 cyfr i ważny jest maksymalnie przez 120 sekund
    od momentu jego wygenerowania. W tym czasie dla danego Klienta może
    istnieć tylko jeden ważny Kod BLIK.

    Czek BLIK składa się z 9 cyfr i może być utworzony również w usłudze
    BZWBK24 internet. Okres ważności każdego Czeku BLIK to maksymalnie 72
    godziny. Jednocześnie może istnieć najwyżej pięć ważnych Czeków BLIK.
    Czeki BLIK zabezpieczane są dodatkowo hasłem ustalanym przez Klienta.

  • 2. Data: 2014-11-28 23:36:26
    Temat: Re: Wprowadzenie płatności telefonem (BLIK)???
    Od: W <w...@w...pl>

    mx wystukał, co następuje:

    > Kod BLIK składa się z 6 cyfr i ważny jest maksymalnie przez 120 sekund
    > od momentu jego wygenerowania. W tym czasie dla danego Klienta może
    > istnieć tylko jeden ważny Kod BLIK.

    SOT:

    a miałem nadzieję, że będzie tez wsparcie dla NFC... jakoś nie widzę
    większego sensu używania tego zamiast karty, poza 'sztuką dla sztuki'...