  • 11. Data: 2014-11-30 18:46:15
    Temat: Re: opłata za kartę
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2014-11-30 o 12:20, RobertS pisze:

    > bank wyśle kartę, którą ja otrzymam/dostanę

    Ale na jakiej podstawie bank twierdzi, że karta została przekazana?
    Bo jest istotna różnica między wysłaniem karty, a potwierdzeniem
    jej odbioru przez klienta. Jeśli nie można udowodnić faktu przekazania
    tej karty, to nakładanie opłaty za aktywację czegoś co nie trafiło
    nigdy do klienta, wydaje się być bezpodstawne.

  • 12. Data: 2014-11-30 19:52:38
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    xbartx pisze tak:

    > Według mnie, dopóki nie zastrzeżesz karty, to bank będzie Ci cały
    > czas przysyłał karty bez względu na to czy ich używasz czy nie.

    moja wina przestałem być czujny :)

    --
    Piter

    w banku bądź czujny jak pies podwójny!

  • 13. Data: 2014-11-30 20:18:14
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A w którym miejscu TOiP jest opłata za aktywację? Bo ja nie widzę.

    nie szikałem w TOiP, dzwonili do mnie i jak zapytałem o opłatę to:
    5 zł właśnie za aktywację
    20 zł od 2. roku

    co do zasady jeżeli bank kartę wyśle to naliczy też za nią opłatę

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2014-11-30 20:26:39
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2014-11-30 20:18, RobertS pisze:

    > nie szikałem w TOiP, dzwonili do mnie i jak zapytałem o opłatę to:
    > 5 zł właśnie za aktywację
    > 20 zł od 2. roku

    Bo ty mówisz o KK, a ja o debetowej.

  • 15. Data: 2014-11-30 20:41:07
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2014-11-30 o 20:18, RobertS pisze:

    > co do zasady jeżeli bank kartę wyśle to naliczy też za nią opłatę

    A czy tę kartę bank wysyła przynajmniej jako list polecony?

    Zarówno w przypadku kredytowej jak i debetowej regulaminy wyraźnie
    mówią o "aktywacji" karty zgodnie z instrukcją w przesyłce, więc
    to za co pobierana jest ta opłata jest dokładnie określone.

  • 16. Data: 2014-12-01 01:17:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarcinF" napisał w wiadomości
    >A czy tę kartę bank wysyła przynajmniej jako list polecony?

    Zazwyczaj juz nie. Widac za drogo bylo.

    >Zarówno w przypadku kredytowej jak i debetowej regulaminy wyraźnie
    >mówią o "aktywacji" karty zgodnie z instrukcją w przesyłce, więc
    >to za co pobierana jest ta opłata jest dokładnie określone.

    I oplata jest za aktywacje, czy za wydanie ?

    J.

  • 17. Data: 2014-12-01 10:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MarcinF m...@i...pl ...

    > Dyskutujemy o prawie, nie o słowniku.

    I w kontekscie prawa masz wątpliwości co znacz to słowo?

  • 18. Data: 2014-12-01 18:00:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    PiteR pisze tak:

    > moja wina przestałem być czujny :)

    byłem zapytać

    wypowiedzenie karty powoduje wzrost opłaty za ROR :)

    młuuuuuchachacha

    W Anglii mam ROR od 7 lat i tak jak przy zakładaniu pani
    powiedziała, że "jest darmowy" tak nadal jest darmowy
    i co roku w grudniu przybywa mi 1 pens z odsetek :)

  • 19. Data: 2014-12-01 20:40:55
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-12-01 18:00, PiteR pisze:

    > byłem zapytać
    >
    > wypowiedzenie karty powoduje wzrost opłaty za ROR :)
    >
    > młuuuuuchachacha

    A jaki to bank?

    K.

    --