  • 1. Data: 2014-11-29 14:44:14
    Temat: [mBank] Opłata za kartę debetową - pytanie
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Witam,

    Szybkie pytanie mam: posiadam eKonto, kartą kredytową główną wykonałem
    transakcję na kwotę większą niż 100 zł. Mam też kartę debetową główną i
    dodatkową. Czy zostanie pobrana opłata za ich posiadanie (za główną
    pewnie nie, ale co z dodatkową)?

    --
    pzdr,
    michal

  • 2. Data: 2014-11-29 15:23:01
    Temat: Re: [mBank] Opłata za kartę debetową - pytanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Nov 2014 14:44:14 +0100, Michał napisał(a):
> [...]
    > transakcję na kwotę większą niż 100 zł. Mam też kartę debetową główną i
    > dodatkową. Czy zostanie pobrana opłata za ich posiadanie (za główną

    Nie bedzie, ale na wszelki wypadek sprawdz regulamin do twojego konta.
    Gdzies tam jest zapis "wszystkimi kartami".

    Sama KK ma za to chyba oplate coroczna, chyba ze wydasz wieksza kwote,
    ale tym razem sama KK.

    J.

  • 3. Data: 2014-11-29 17:58:40
    Od: "August" <a...@b...xxx.xxx>

    > Sama KK ma za to chyba oplate coroczna, chyba ze wydasz wieksza kwote,
    > ale tym razem sama KK.

    Lub chyba 120 transakcji rocznie