  • 1. Data: 2014-11-29 12:21:21
    Temat: No ...Piekna reklama Krokodyla :)
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    A ktoś się tu niedawno pytal co sie dzieje z zapomnianym kontem ;)

    http://www.fakt.pl/wydarzenia/bank-sciga-renciste-za
    -1-grosz-dlugu-sprzed-10-lat,artykuly,506430.html

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-11-29 15:32:41
    Temat: Re: No ...Piekna reklama Krokodyla :)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Nov 2014 12:21:21 +0100, Waldek napisał(a):
    > A ktoś się tu niedawno pytal co sie dzieje z zapomnianym kontem ;)
    > http://www.fakt.pl/wydarzenia/bank-sciga-renciste-za
    -1-grosz-dlugu-sprzed-10-lat,artykuly,506430.html

    Reklama faktycznie piekna.

    Ale ...
    a) jak oni sie tego doliczyli ? Jakby tak uczciwie kapitalizowali co
    miesiac czy rok, to i tak by sie zaokraglilo do 0.
    zaokraglali w gore co miesiac ?

    b) nie bylo tam jakiegos zapisu, ze jesli zaleglosc jest nizsza od
    kosztu upomnienia, to sie ja umarza ?

    Ale ciekaw jestem - pozwac ich, ze przez swoja opieszalosc narazili
    klienta na strate 2.54 zl ?

    J.

  • 3. Data: 2014-11-29 16:56:34
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2014-11-29 o 15:32, J.F. pisze:
> [...]
    > kosztu upomnienia, to sie ja umarza ?
    >
    > Ale ciekaw jestem - pozwac ich, ze przez swoja opieszalosc narazili

    Olać te 2,50 ... bardziej dotkliwym kosztem jest tu upomnienie

    W tym przypadku to chyba tylko info do KNF o stosowaniu nieuczciwych praktyk
    - przypomnieli sobie o zaleglosci po ... 10 latach ?

    IMO wstyd za 2,50 - powinni to umorzyć i sie nawet nie ośmieszać

  • 4. Data: 2014-11-29 17:05:51
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    niestety, ale wiele banków tak robi, w szzcególności tych, które się
    specjalizują w kredytach ratalnych "bez kosztów", "zero procent" itp...

    zawsze lepiej spłacić nieco więcej lub po spłacie poprosić o dokument
    mówiący o całkowitej spłacie pożyczki

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2014-11-29 17:14:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 29.11.2014 o 16:56, Waldek pisze:

    > IMO wstyd za 2,50 - powinni to umorzyć i sie nawet nie ośmieszać

    Mam nadzieję, że to idzie z automatu i nikt tego po prostu nie
    zweryfikował, bo jeżeli było inaczej to nawet nie jest wstyd to jest
    śmieszne a podobnież śmieszność hańbi bardziej niż hańba.

    Xenocide

  • 6. Data: 2014-11-29 17:30:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" m5crc8$8n1$...@n...news.atman.pl

    > Mam nadzieję, że to idzie z automatu i nikt tego po prostu nie zweryfikował, bo
    jeżeli było inaczej to nawet nie jest wstyd to
    > jest śmieszne a podobnież śmieszność hańbi bardziej niż hańba.

    Bankierzy oprócz 1 grosza długu zażądali od pana Zbigniewa 30 zł kosztów
    i 2,54 zł odsetek. W sumie zaległość rencisty urosła ponad 300 tysięcy procent.

    - Dla świętego spokoju poszedłem i zapłaciłem im całą zaległość.
    Mówi się, że jeden grosz to żaden pieniądz. Jak widać jednak
    można przez takiego miedziaka nabawić się kłopotów - komentuje
    pan Zbigniew.

    Ja mam inną nadzieję. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2014-11-30 15:12:19
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-11-29 15:32, J.F. pisze:
> [...]
    > kosztu upomnienia, to sie ja umarza ?
    >
    > Ale ciekaw jestem - pozwac ich, ze przez swoja opieszalosc narazili

    Już im zapłacił wszystko (w tym jakieś 30 zł odsetek chyba) dla świętego
    spokoju.

    --
    animka

  • 8. Data: 2014-12-01 01:23:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości
> [...]
    -1-grosz-dlugu-sprzed-10-lat,artykuly,506430.html

    >Już im zapłacił wszystko (w tym jakieś 30 zł odsetek chyba) dla

    On moze i zaplacil, a ja nadal jestem ciekaw jakie sa prawa klienta.

    Bo nie negujac glownej zaleglosci, to wydaje mi sie ze uczciwy sad
    reszte powinien umorzyc, ale moze lepiej z innej strony zaatakowac ?.

    J.

  • 9. Data: 2014-12-01 05:57:27
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-12-01 01:23, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Bo nie negujac glownej zaleglosci, to wydaje mi sie ze uczciwy sad
    > reszte powinien umorzyc, ale moze lepiej z innej strony zaatakowac ?.

    Nie ma już uczciwych sądow. Są Mafie!!!!!

    --
    animka

  • 10. Data: 2014-12-01 19:32:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 547bb511$0$2642$6...@n...neostrada.pl

> [...]

    > Bo nie negujac glownej zaleglosci, to wydaje mi sie ze uczciwy sad reszte powinien

    Słyszałeś o przedawnieniu? IMO można tu wykorzystać przedawnienie
    zbrodni gospodarczych. ;)

    Krokodyl daje 1kpln jedną łapą a inną łapą zabiera 3 dychy?
    Może te 3 dychy zabiera niestrawiony kęs Lukasa tkwiący w Krokodylu?...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'