  • 1. Data: 2014-11-29 08:22:20
    Temat: Smart Bank, naliczanie odsetek.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Co to za gówniane naliczanie odsetek. Dziś rano saldo na oszczędnym
    powiększone o naliczone odsetki. Ale w historii rachunku nie ma jeszcze
    operacji naliczenia odsetek. Co to za naliczanie z góry? Czyli na który
    dzień są naliczane?
    A jak ja dzisiaj jeszcze przeleję jakąś kwotę z ROR-u na oszczędne to
    co? Kwota odsetek na koniec miesiąca się zmieni, czy nie?

  • 2. Data: 2014-11-29 08:26:01
    Temat: Re: Smart Bank, naliczanie odsetek.
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    wiatrak <w...@y...pl> writes:

> [...]
    > powiększone o naliczone odsetki. Ale w historii rachunku nie ma
    > jeszcze operacji naliczenia odsetek. Co to za naliczanie z góry? Czyli
    Zapewne na koniec miesiąca.

    > A jak ja dzisiaj jeszcze przeleję jakąś kwotę z ROR-u na oszczędne to
    > co? Kwota odsetek na koniec miesiąca się zmieni, czy nie?

    Skkorygują w przysżłym miesiącu?
    Czyżbyś był tak młody, że nie pamiętasz, że mBank robi(ł?) tak samo?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 3. Data: 2014-11-29 08:28:31
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    wiatrak <w...@y...pl> writes:

> [...]
    > powiększone o naliczone odsetki. Ale w historii rachunku nie ma
    > jeszcze operacji naliczenia odsetek. Co to za naliczanie z góry? Czyli
    Zapewne na koniec miesiąca.

> [...]

    Skkorygują w przysżłym miesiącu?
    Czyżbyś był tak młody, że nie pamiętasz, że mBank robi(ł?) tak samo?

    Edit: jak wpiszesz zakres historii do 30.11.2014 to operacja będzie
    widoczna.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 4. Data: 2014-11-29 09:14:50
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Skkorygują w przysżłym miesiącu?

    Dziwna praktyka.

    > Czyżbyś był tak młody, że nie pamiętasz, że mBank robi(ł?) tak samo?

    Jestem tak stary, że w ubiegłym miesiącu , 13 października złożyłem
    wypowiedzenie w mbąku. 12 listopada oficjalnie żeśmy się rozstali.
    Zmobilizowało mnie do tego przymusowe przeniesienie do "nowego cudnego "
    mBanku.

    > Edit: jak wpiszesz zakres historii do 30.11.2014 to operacja będzie
    > widoczna.

    Czas przyszły dokonany?

  • 5. Data: 2014-11-29 10:36:39
    Od: jj <p...@w...pl>

    Tez to zauwazylem. Wyglada to dziwnie, nie wiadomo skad sie kasa wziela. Okreslenie
    tego jako "nieprofesjonalne" to chyba za malo...

  • 6. Data: 2014-12-04 00:30:55
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Co to za gówniane naliczanie odsetek. Dziś rano saldo na oszczędnym

    Burdel jak w damskiej torebce:
    - Wchodze na historie SMART Procent a tam 4 pozycje dot. odsetek (zamiast
    dwoch: odsetki + podatek).

    Te "dziwne" pozycje to:
    - Kapitalizacja odsetek - poprzedni okres
    - Korekta podatku od odsetek

    "Kapitalizacja odsetek - poprzedni okres" na historii "ogolnej"
    widnieje jako zasilenie (niebieski font) a w szczegolach jako potracenie
    (czerwony font)...