    From: s...@p...pulawy.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: LUKAS e-konto pro
    Date: 21 Nov 2006 07:37:51 -0800

    zagloba napisał(a):
    > Witam,
    >
    > przymierzam się do założenia e-konta PRO w LUKASIE. Jakie macie opinie o
    > tym banku i tym koncie?
    > Zależy mi na koncie z darmowymi przelewami i przyzwoitym oprocentowaniu.
    > Dodam, że mam kredytówkę w Lukasie i kredyt mieszkaniowy tamże.
    >
    > Zagłoba

    Ja zalozylem konto 4.10, po miesiacu dostalem pin.... Moja zona jeszcze
    czeka na swoj. Z banku dzwonia z pretensjami ze karta nieodebrana a
    panienka w Lukas linii tez obrazona ze pin nie doszedl no bo wyslali.
    Zamowiony po raz drugi juz idzie 2 tygodnie. Pewnie nie przyjdzie
    wogole. Moj zamowiony po raz drugi (bo drugi zamawialem jak pierwszy
    nie doszedl po 3 tygodniach, dodam ze alarmowalem juz po tygodniu ale
    obrazona panienka powiedziala ze 14 dni ROBOCZYCH moze isc wiec niech
    sie nie czepiam) doszedl po tygodniu (liczac ze dniami wolnymi...).
    Przynajmniej tanio jest i konto oprocentowane. Ale zeby tyle na
    gowniany pin czekac to przesada...
    tomek