  • 51. Data: 2021-07-17 09:42:24
    Temat: Re: odwiedziłem ojczyznę
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-07-17, Pete <n...@n...com> wrote:

    [...]

    > Strzelałbym że raczej dla usług w wolnych zawodach. Czyli 17%.

    Jeśli mówimy ciągle o IT, to nie ma opcji, bo w grupie 17% nie ma
    niczego co by pod IT podpadało.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 52. Data: 2021-07-17 10:11:07
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Wojciech Bancer.
    On 17.07.2021 09:42 you wrote:

    > Jeśli mówimy ciągle o IT, to nie ma opcji, bo w grupie 17% nie ma
    > niczego co by pod IT podpadało.

    Masz rację.
    Trzeba się zainteresować tematem w styczniu.

    Jak nic w przepisach nie zmienią w ramach PKWIU, trzeba się
    wyspecjalizować w temacie np. architekta danych ;)

    Wtedy jest szansa nawet na 8,5%

    --
    Pete

  • 53. Data: 2021-07-18 00:04:04
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-07-14 o 09:26, J.F pisze:
    > Ale ... chleb w Kauflandzie kosztowal dawniej ~1.50.
    > Dzis kosztuje chyba 1.59.
    > Byc moze jak mowisz - bochenek coraz mniejszy, ale znow nie az tak
    > duzo. Dla mnie lepiej, bo czesciej jem swiezy, chrupiacy.
    > Ale ... tego "baltonowskiego" z Kauflandu na drugi dzien nie da sie
    > jesc. Wiec kupuje w innym sklepie, po 3 zl.
    Wkładaj połówkę do zamrażalnika jak sprzedaje tylko cały chleb, a Tobie
    jest potrzebna połowa.

    Kupuję w Auchanie chleb baltonowski-za ponad 4 zł!
    Ten najbardziej przypomina chleb taki jaki mogę jeść, mój żołądek go nie
    odrzuca.
    Gdzie indziej to niby baltonowski, ale to zupelnie co innego,
    szczególnie jak jeszcze mąką surową obsypią.
    Pamiętam Supersam, gdzie był zawsze świeży i pachnący chlebek i po ten
    chleb jeździłam sporo przystanków.

    --
    animka

  • 54. Data: 2021-07-18 00:11:58
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-07-14 o 12:54, Olin pisze:
> [...]

    Od kiedy podrożała? Dowalili mi do prognozy 40 zł, a średnią na m-c
    miałam ~70 zł.
    Zapomniałam spisać i podać stanu licznika w terminie. Ciekawa jestem jak
    będzie w przyszłym m-cu jak podam stan licznika- czy będzie nadpłata czy
    nie.

    > O sierpnia mam płacić ponad 60% więcej za kWh i jeszcze 20 zł opłaty
    > handlowej (było 0), a uciec nie ma dokąd.

    U jakiego operatora masz umowę? Ile płacisz za 1 m-c?

    --
    animka

  • 55. Data: 2021-07-18 00:20:07
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-07-15 o 10:55, Olin pisze:

    > To są właśnie nowe ceny energii dla Kowalskiego, choć nazywam się inaczej,
    > nie dla żadnej firmy.
    >
    > Na ostatniej fakturze było 0,23980 zł (netto) za kWh, od sierpnia będzie
    > 0.38 zł/kWh.
    > Umowa na czas nieokreślony, czyli mogę rozwiązać bez kosztów, tylko po
    > prawdzie nie ma się do kogo przenieść.
    >
    > http://onesa.pl/energia-elektryczna/oferta/klient-in
    dywidualny/

    To chyba tak samo jak w Orange Energia
    https://www.orange.pl/view/energia

    --
    animka

  • 56. Data: 2021-07-18 00:35:52
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]

    > 0.38 zł/kWh.
    > Umowa na czas nieokreślony, czyli mogę rozwiązać bez kosztów, tylko po

    Sprawdziłam teraz. Płacę 0,37900 z 1 KWh + koszty przesyłu.
    Wirynili teraz jakichś Fachowców, ale się nie zgodziłam, trochę się
    uszarpałam słownie, że nie chcę żadnych fachowców (bo to partacze).

    --
    animka

  • 57. Data: 2021-07-18 00:39:23
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-07-16 o 10:59, J.F. pisze:

    > Teraz bedzie Nowy Ład, to moze tam trafi :-)

    Ten nowy nieład trafił do misiewiczów, a nie do Nas.

    --
    animka

  • 58. Data: 2021-07-18 23:36:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 14 Jul 2021 13:48:18 +0200, w <60eecf03$0$543$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Ty z tych co im nie przybywa tak jak się do tego przyzwyczaili? ;-)
    >
    > Masz firmę. W nowym polskim ładzie firmy zapłacą mniej.

    :D

  • 59. Data: 2021-07-18 23:38:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 16 Jul 2021 12:07:23 +0200, w <60f15a5b$0$505$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Umiesz czytać?
    >
    > "W skrócie: Bo presja na optymalizację będzie większa"

    Czyli np. osoby zbierające truskawski będą teraz musiały robić to ile razy
    szybciej?

  • 60. Data: 2021-07-18 23:40:55

    Sat, 17 Jul 2021 10:11:07 +0200, w <60f296b4$0$517$65785112@news.neostrada.pl>,
    Pete <n...@n...com> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Jak nic w przepisach nie zmienią w ramach PKWIU, trzeba się
    > wyspecjalizować w temacie np. architekta danych ;)

    Ach, ten cudowny socjalizm :D Nieważne co robisz, ważne jak to zafakturujesz.
    Przy dużych firmach zawsze tak kombinowano, ale widzę PRL zaczyna docierać
    nawet do zawodów konserwatorów powierzchni płaskich :)