  • 1. Data: 2005-06-25 09:47:58
    Temat: obciążanie karty
    Od: zet <z...@z...pl>

    Czy ktoś tu wie czy jeśli autoryzacja karty następuje na stronie np
    centrum autoryzacyjnego to sprzedawca (przez np przypadek albo przez
    twierdzenie że to jest transakcja "direct debit") nie może obciążyć
    ponownie mojej karty ?

  • 2. Data: 2005-06-29 16:32:39
    Temat: Re: obciążanie karty
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    zet <z...@z...pl> writes:

> [...]
    > centrum autoryzacyjnego to sprzedawca (przez np przypadek albo przez
    > twierdzenie że to jest transakcja "direct debit") nie może obciążyć

    Nie wiem czy o to chodzi, ale do obciazenia karty niezbedny jest m.in.
    jej numer. Jesli sprzedawca go nie posiada, to karty nie obciazy.
    --
    Krzysztof Halasa