  • 1. Data: 2005-06-25 08:06:34
    Temat: Bankomaty BZ WBK za darmo dla klientów Getin Banku?
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Czy coś ktoś słyszał na powyższy temat? Na ich stronie jak się na mapce
    poszuka bankomatów to pojawiają się te BZ WBK. Szukałem info w
    aktualnościach, ale nie znalazłem. Nie widziałem też, aby np. prnews, czy
    kartyonline podawał.

  • 2. Data: 2005-06-25 08:33:55
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > poszuka bankomatów to pojawiają się te BZ WBK. Szukałem info w
    > aktualnościach, ale nie znalazłem. Nie widziałem też, aby np. prnews, czy

    w TOiP jest zwolnienie dla BZWBK
    pozd
    Adam

  • 3. Data: 2005-06-25 08:38:50
    Od: "Artur O." <d...@w...pl>

    Użytkownik "rsa127" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poszuka bankomatów to pojawiają się te BZ WBK. Szukałem info w
    > aktualnościach, ale nie znalazłem. Nie widziałem też, aby np. prnews, czy

    BZWBK udostepnia swe maszyny dla Lukas Banku wiec moze rozszerzyli oferte o
    Getin ...

  • 4. Data: 2005-06-25 12:07:34
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Artur O."
    > BZWBK udostepnia swe maszyny dla Lukas Banku wiec moze
    > rozszerzyli oferte o Getin ...

    udostępniają również bankowi Nordea
    *** blad ***

  • 5. Data: 2005-06-25 14:50:59
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    blad napisał:

    > udostępniają również bankowi Nordea

    i bezprowizyjnie mBankowi / MultiBankowi

    K.

  • 6. Data: 2005-06-25 15:02:49
    Od: "miecznik" <p...@W...gazeta.pl>

    bankomaty są bezprowizyjne także dla klientów BOŚ.

    I najprawdopodnie także dla niektórych banków spółdzielczych i Dominetu (choć
    głowy za to nie dam).

  • 7. Data: 2005-06-25 15:10:08
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    miecznik napisał:
    > bankomaty są bezprowizyjne także dla klientów BOŚ.

    Dla klientów BOŚ bezprowizyjne są wszystkie na terenie PL. :)

    K.