  • 1. Data: 2005-06-24 22:04:16
    Temat: o platnosciach z eBaya (USA) - znowu
    Od: "Walsky" <walsky=NOSPAM=@konto.pl>

    Witajcie,
    Wiem, ze temat juz sie pojawial, ale chcialem go podejsc z troche innej
    strony. Konkretne pytanie wyglada tak: jaki sposob zaplaty za sprzedany na
    US eBayu towar jest najkorzystniejszy dla mieszkajacego w PL rodaka? Chodzi
    mi o mozliwosc/-ci realizacji ichnich czekow badz przekazow pienieznych
    (Western Union).

    Teoretycznie mam mozliwosc otworzenia sobie rachunku w banku USA lub/i
    angielskim, ale czy moze sie to na cos przydac?

    Walsky

  • 2. Data: 2005-06-25 05:43:53
    Temat: Re: o platnosciach z eBaya (USA) - znowu
    Od: "icoteraz" <i...@p...onet.pl>

    Witam,
    Jesli chodzi o anglosaskie kraje to Paypal jest idealny.
    Malo kto robi tam przelewy bankowe.

    The magic word is PAYPAL.
    Bez tego ani rusz na eBayu.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-06-25 09:15:38
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-06-25 00:04, Walsky wrote:

    > Teoretycznie mam mozliwosc otworzenia sobie rachunku w banku USA lub/i
    > angielskim, ale czy moze sie to na cos przydac?

    Otwierasz konto w USA, podpinasz pod to konto Paypal i gotowe.

    --
    Peet
    j...@t...pbz

  • 4. Data: 2005-06-25 11:17:50
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

    > Otwierasz konto w USA, podpinasz pod to konto Paypal i gotowe.
    to powiedz jak takie konto otworzyc nie bedac na miejscu

  • 5. Data: 2005-06-25 11:45:13
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-06-25 13:17, Zdzislaw wrote:

    > to powiedz jak takie konto otworzyc nie bedac na miejscu

    Przeczytaj sobie dokładnie post wątkotwórcy, gdzie twierdzi że ma
    możliwość otworzenia takiego konta. Więc to co napisałem nie musi się
    odnośić do ciebie.

    --
    Peet
    j...@t...pbz

  • 6. Data: 2005-06-26 10:43:28
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

    > Przeczytaj sobie dokładnie post wątkotwórcy, gdzie twierdzi że ma
    > możliwość otworzenia takiego konta. Więc to co napisałem nie musi się
    > odnośić do ciebie.
    masz racje tylko czy On ma na 100 % mozliwosc otwarcia konta to nie Polska
    gdzie mozna otworzyc konto nie pojawiajac sie osobiscie

  • 7. Data: 2005-06-26 11:42:39
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-06-26 12:43, Zdzislaw wrote:

    > masz racje tylko czy On ma na 100 % mozliwosc otwarcia konta to nie Polska
    > gdzie mozna otworzyc konto nie pojawiajac sie osobiscie

    Ale to już chyba nie nasz problem, prawda?

    --
    Peet
    j...@t...pbz