  • 1. Data: 2005-06-24 20:59:30
    Temat: przelew Raiffeisen -> mBank?
    Od: "V8" <t...@p...onet.pl>

    W czwartek o 8:45 w oddziale Raiffeisen zrobilem przelew na kwote 3tys pln do
    mBank. Przed chwila (piatek 22:55) zlogowalem sie do mBank i pieniedzy jeszcze
    nie ma.
    Na potwierdzeniu przelewu z Raiffeisen nr konta, na ktore poszly (mialy pojsc)
    pieniadze jest poprawny (mBank) ALE pod numerem konta jest pozycja:
    "W Banku" i tam jest..........PEKAO SA O/Wwa.

    Mam sie denerwowac i jutro rano pedzic do oddzialu Raiffeisen czy wyluzowac i
    pojsc w poniedzialek?

    V8

  • 2. Data: 2005-06-24 21:55:18
    Temat: Re: przelew Raiffeisen -> mBank?
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 24 Jun 2005 22:59:30 +0200, "V8" <t...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >"W Banku" i tam jest..........PEKAO SA O/Wwa.
    >
    >Mam sie denerwowac i jutro rano pedzic do oddzialu Raiffeisen czy wyluzowac i

    Wyglada na blad dysponentki lub systemu. Jesli przelew poszedl do
    Pekao z numerem konta mbankowym, to bedzie zwrot. Skoro nie bylo go w
    piatek to moze byc juz w poniedzialek, moze byc po paru dniach, chyba
    ze Pekao troche go przetrzyma :) Na Twoim miejscu polazlbym z
    reklamacja czym predzej, i domagal sie natychmiastowego wykonania
    przelewu (i tak pojdzie w poniedzialek) lub zwrotu pieniedzy na konto.
    I nie daj sie namowic na oczekiwanie na zwrot z Pekao - niech Rajfi
    placi z wlasnych srodkow juz, a odbierze sobie zwrot jak przyjdzie - a
    jak nie przyjdzie to niech sciga Pekao ale juz w swoim interesie. Przy
    czym musisz byc troche asertywny, bo pewnie beda chcieli, zebys
    napisal reklamacje i czekal na jej rozpatrzenie.

    G.