  • 1. Data: 2005-06-24 21:35:25
    Temat: Ubezpieczenie NNW - któe wybrać?
    Od: "Przemolo" <p...@g...pl>

    Witam,

    Szukam jakiegoś niezbyt drogiego ubezpieczenia NNW, które obejmowałoby swym
    zakresem szeroką listę różnych urazów (w tym takich codziennych - złamania,
    skręcenia, itp.). Dla osoby w wieku poniżej 30 lat.
    W zakres mogą wchodzić też dodatkowe rzeczy - zwrot kosztów leczenia, pobytu
    w szpitalu, itp.
    Znalazłem kilka ubezpieczeń - PZU, CU... ale ich warunki nie są chyba
    najkorzystniejsze - składka roczna ok. 100-200zł.

    Jako alternatywę mam grupowe ubezpieczenie PZU w zakładzie pracy - kwota
    ubezp. 10tyś zł ale każdy 1% uszczerbku na zdrowiu liczy się x4, do tego
    dochodzi 10% za urodzenie dziecka, coś za śmierć członków rodziny, itp - nie
    ma niestety mowy o zwrotu kosztów leczenia, pobycie w szpitalu.
    Niestety składka miesięczna wynosi ok. 50zł.

    Czy w zbliżonych cenach do tych 2 wariantów znajdę coś lepszego?

  • 2. Data: 2005-06-25 06:17:25
    Temat: Re: Ubezpieczenie NNW - któe wybrać?
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    Grupowe ubezpieczenia są najkorzystniejsze i mają najszerszy zakres (łącznie
    ze śmiercią rodziców, urodzeniem dziecka etc..) jak masz możliwość to się
    nie wachaj

    pozdro

    --
    www.kredyt.org.pl

  • 3. Data: 2005-06-25 07:52:30
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "@dams" <a...@S...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Grupowe ubezpieczenia są najkorzystniejsze i mają najszerszy zakres
    > (łącznie ze śmiercią rodziców, urodzeniem dziecka etc..) jak masz
    > możliwość to się nie wachaj

    Ale człowiek nie ma 30 lat!
    A więc jego ryzyko jest niższe od średniej pracowników. Zależy oczywiście,
    co to za grupa - inaczej na uczelni, inaczej firmie kurierskiej. Poza tym w
    wieku poniżej 30 lat nie wiadomo, jak kwestia dziecka, rodziców, teściów,
    żony. W młodym wieku warto mieć samodzielne NNW + dodatkowe opcje.
    Ostatnio przeniosłem się z CU do Generali via mBank i zapowiada sie nieco
    lepiej.
    SIM

  • 4. Data: 2005-06-25 08:26:21
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > Ostatnio przeniosłem się z CU do Generali via mBank i zapowiada sie nieco
    > lepiej.

    i co masz w Generali i ile płacisz kasy ??

    PS. Szukałem kiedyś ubezpieczenia indywidualnego z całym pakietem dodatków
    (śmierć bliskich, urodzenie dziecka, pobyt w szpitalu itd.)) i od cholery
    kasy to kosztuje w porównaniu z grupowym ... może oświeć mnie ...

  • 5. Data: 2005-06-25 09:15:28
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

    Dnia Pańskiego 2005-06-24 Przemolo napisał(a);

> [...]
    > poniżej 30 lat. W zakres mogą wchodzić też dodatkowe rzeczy -
    > zwrot kosztów leczenia, pobytu w szpitalu, itp.

    Masz jakas chorobe, ktora moze Cie szybko przykuc do lozka? To tanio
    nie bedzie. A jak nie masz to zastanow sie czy w ogole warto sie
    ubezpieczac.

    Pomysl za co firmy ubezpieczeniowe stawiaja ogromniaste wiezowce w
    centrach miast. Z czego wyplacaja chorowitym klientom, ktorych trzeba
    leczyc co chwila (nawet biorac pod uwage, ze placa oni wyzsza
    skladke). I czy przypadkiem (w dluzszym okresie czasu) nie dolozysz
    do tego interesu.

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com

  • 6. Data: 2005-06-25 09:17:56
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    > i co masz w Generali i ile płacisz kasy ??
    a.. sorry, ale samemu możesz sobie wyliczyć i jest to zależne od Twego
    ryzyka. ja jestem zadowolony.
    > PS. Szukałem kiedyś ubezpieczenia indywidualnego z całym pakietem dodatków
    > (śmierć bliskich, urodzenie dziecka, pobyt w szpitalu itd.)) i od cholery
    > kasy to kosztuje w porównaniu z grupowym ... może oświeć mnie ...

    chodzi o to, że np. w sytuacji, gdy nie masz ochoty zakładać rodziny, albo
    nie masz rodziców czy teściów, to stawki za świadczenia związane z tymi
    osobami są zbyteczne - jednak w ubezpieczeniu grupowym je płacisz.
    w grupowym masz też narzucone, że po Twojej śmierci ktoś dostanie pełną
    stawkę ubezpieczenia, a przecież nie musisz chcieć zostawiać kasy po sobie
    na Ziemi.
    dlatego indywidualne ubezpiecznie pozwala dopasować stawkę i zakres do
    Twojej sytuacji. jeśli więc nie jesteś standardowym 40-latkiem, lepsze jest
    dopasowanie indywidualne.
    tak dla przykładu: miałem ofertę płacenia zbiorówki 15 zł/mies a za 184 zł
    rocznie dostałem wiele więcej w CU.

    SIM

  • 7. Data: 2005-06-25 19:27:28
    Od: "Przemolo" <p...@g...pl>

    Użytkownik "XYZ" <x...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > opcje.
    > Ostatnio przeniosłem się z CU do Generali via mBank i zapowiada sie nieco

    Jakie masz ubezpieczenie przez mBank? Z tego co widziałem, mają tam dość
    skąpe ubezpieczenie obejmujące tylko bardzo poważne urazy - typu utrata
    kończyny, organu, itp. Natomiast żadne złamania, zwichnięcia nie wchodzą w
    zakres polisy - no chyba, że mówisz o czym innym - ja mówię o polisie
    Generali dostępnej przez mBank.

    Można wiedzieć jakie ubezpieczenie miałeś w CU i co wchodziło w jego skład?

  • 8. Data: 2005-06-25 19:29:50
    Od: "Przemolo" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Przemolo" <p...@g...pl> napisał w wiadomości news:d9kb67

    > Jakie masz ubezpieczenie przez mBank?

    Czy mówisz o tym: http://mbank.com.pl/oferta/ubezpieczenia/wypadkowe/ ?
    Jak dla mnie to ubezpieczenie rzeczywiście tanie (od 45zł / rok przy sumie
    ubezpieczenia 10k zł) ale bardzo ograniczone :(

  • 9. Data: 2005-06-26 09:08:08
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > tak dla przykładu: miałem ofertę płacenia zbiorówki 15 zł/mies a za 184 zł
    > rocznie dostałem wiele więcej w CU.

    tak jasne ... powiedz co wchodzi w skład Twojego ubezpieczenia i ile płacisz
    i porównamy to z grupowym

    --
    www.kredyt.org.pl

  • 10. Data: 2005-06-27 07:09:43
    Od: " MM" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przemolo <p...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Niestety składka miesięczna wynosi ok. 50zł.
    >
    > Czy w zbliżonych cenach do tych 2 wariantów znajdę coś lepszego?

    Darmowe NNW daje BPH do swojej karty MC Silver. Kwota 10 000 zł. Po co
    opłacać indywidualnie. Dodatkowo zagraniczne KL do 10000usd. Pzdr.