  • 1. Data: 2005-07-09 19:28:08
    Temat: Kolejna aukcja w Millennium na 8%!
    Od: " Kay" <z...@N...gazeta.pl>

    Od poniedziałku ruszają z nową aukcja lokat 15 dniowych.
    W ostatniej dostalem 7%!
    Czy jeszcze ktos z listowiczow bral w tym udzial?

    Pozdro

    K.

  • 2. Data: 2005-07-09 19:45:52
    Temat: Re: Kolejna aukcja w Millennium na 8%!
    Od: "A&T" <a...@p...onet.pl>

    8% w skali roku rozumiem?
    jeśli możesz napisz coś wiecej o tych lokatach np. max kwota itp..

  • 3. Data: 2005-07-09 21:55:10
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "A&T" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 8% w skali roku rozumiem?
    > jeśli możesz napisz coś wiecej o tych lokatach np. max kwota itp..

    jak znam mlienijna nieuczciwosc, to 1% w 1-szym miesiacu, ..... 8% w 15-tym
    miesiącu lokaty

  • 4. Data: 2005-07-10 08:54:02
    Od: XYrl <x...@u...wp.to.pl>

    Krab napisał(a):
    > Użytkownik "A&T" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > jak znam mlienijna nieuczciwosc, to 1% w 1-szym miesiacu, ..... 8% w 15-tym
    > miesiącu lokaty

    Przy lokacie 15-dniowej ??!

    Przeczytaj lepiej warunki zamiast pisać bzdury.

  • 5. Data: 2005-07-10 09:12:07
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    Dopłacają :) Może niewiele ale zawsze, ciekawe jak długo ???

    pozd
    Adam

  • 6. Data: 2005-07-10 10:17:30
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "XYrl" <x...@u...wp.to.pl> napisał w wiadomości

    > Przy lokacie 15-dniowej ??!
    >
    > Przeczytaj lepiej warunki zamiast pisać bzdury.

    a gdzie napisalem ze czytalem ? napisalem jedynie czego oczekuje po tym
    banku - no ale zatrwozyla mnie Twoja obrona godnosci mojego ulubienca i ..
    przeczytalem, ze oczywiscie te 8% to .. citi prawda
    tez radze dobrze poczytac, zanim podejmiesz sie obrony ;-) czegokolwiek
    :-)

  • 7. Data: 2005-07-10 10:34:30
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Sat, 9 Jul 2005 19:28:08 +0000 (UTC), Kay napisał(a):

    > Czy jeszcze ktos z listowiczow bral w tym udzial?

    staralem sie wyczytac jakie sa kryteria wybierania wygranych, ale jakos nie
    znalazlem. Jak wiec grac, jesli nie zna sie regul?

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 8. Data: 2005-07-10 16:39:52
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Michał Dąbrowski wrote:
    > staralem sie wyczytac jakie sa kryteria wybierania wygranych, ale
    > jakos nie znalazlem. Jak wiec grac, jesli nie zna sie regul?

    slabo szukales.
    L:iczy sie czas zlozenia oferty (kto pierwszy, ten lepszy) i zaproponowane
    oprocentowanie (im nizsze tym wieksze szanse na wygranie). Ja "wywalczylem"
    6,5% :D

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 9. Data: 2005-07-10 22:47:34
    Od: " Kay" <z...@g...pl>

    > 8% w skali roku rozumiem?
    Oczywiscie...

    > jeśli możesz napisz coś wiecej o tych lokatach np. max kwota itp..

    Maksymalna kwota wszystkich ofert jakie mozesz zlozyc w trakcie aukcji to 500
    000 złotych... jak ktos ma troche keszu to jest o co powalczyc :-)

    Ja licytowalem 3000 zł i dostalem 7%. Jestem zadowolony... z reszta tak
    naprawde te aukcje sa bez ryzyka. Nawet jesli wszystkie zlozone oferty
    przekrocza pule wygrywajaca to mozesz sobie zazyczyc zeby ci utowrzyli lokate
    15 dniowa z oprocentowaniem 3% (w sumie OK ale bez zadnych wodotryskow). A
    jak nie chcesz zadnej lokaty to wtedy sroki zostaja na rachunku zrodlowym, i
    tyle.

    Aha, i jeszcze jedno - kase musisz dostarczyc na rachunek zrodlowy dopiero
    przed zakonczeniem aukcji... czyli nie jest tak ze jak zlozysz oferte w
    poniedzialek to blokujesz sobie srodki do zakonczenia aukcji z niskim
    oprocentowaniem.

    Pozdro

    K.

  • 10. Data: 2005-07-11 07:16:15
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Sun, 10 Jul 2005 18:39:52 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a):

    > L:iczy sie czas zlozenia oferty (kto pierwszy, ten lepszy) i zaproponowane
    > oprocentowanie (im nizsze tym wieksze szanse na wygranie). Ja "wywalczylem"
    > 6,5% :D

    jesli nie zastosuje sie zadnego wspolczynnika, czy kolejnosci szeregowania,
    to te kryteria sa sprzeczne. A do tego mam wrazenie, ze na stronie banku
    przewijalo sie cos na temat tego, ze kwota tez ma jakies znaczenie

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl