  • 11. Data: 2005-07-10 20:44:07
    Temat: Re: nr rachunku bankowego i weryfikacja wlasciciela ??
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Jul 2005 21:58:12 +0200, "ralph" <r...@n...pl>
    wklepał(-a):

    >Dawno temu to moze i nie weryfikowali, a teraz na pewno weryfikuja. Osoba na
    >ktora jest robion przelew musi byc uprawniona do rachunku na ktory przelew
    >jest robiony. Moze przejdzie przelew z pomylka w adresie, ale jesli imie i
    >nazwisko nie beda sie zgadzac przelew zostanie odeslany do anku nadawcy.

    Tere-fere. Nie weryfikują.

  • 12. Data: 2005-07-10 20:44:29
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

> [...]
    > nazwisko nie beda sie zgadzac przelew zostanie odeslany do anku nadawcy.

    Nie nie nie i jeszcze raz nie.

    Przelew wysyła sie na numer rachunku, a nie na imie i nazwisko

    Jeżeli rachunek o danym numerze będzie istniał to przelew zostanie
    zaksięgowany, choćby był nawet na Kubusia Puchatka.
    I banki uprzedzały o tym już dawno temu, a wręcz nawet albo pisały o
    zmianach regulaminu dotyczących tego tematu, albo wręcz robiły anksy do
    umów.

  • 13. Data: 2005-07-10 20:45:52
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tristan Alder wrote:

    > Ale pewnie w razie reklamacji łatwiej ją uzyskać, jeśli dane się nie
    > zgadzają. Mylę się?

    Mylisz się.
    Jeśli przelew został zaksięgowany na rachunku takim jak podałeś, to nie
    ma podstaw do reklamacji.
    Od właściciela tego rachunku możesz domagać się zwrotu z tytułu
    bezpodstawnego wzbogacenia. I tyle.

  • 14. Data: 2005-07-10 21:07:49
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    W odpowiedzi na wypowiedź <news:darum6$bhu$1@atlantis.news.tpi.pl>
    autorstwa niejakiego ralph wyjaśniam co następuje:

    > Moze przejdzie przelew z pomylka w adresie, ale jesli imie i
    > nazwisko nie beda sie zgadzac przelew zostanie odeslany do anku nadawcy.

    Nieprawda. Proponuję test: przelej 1000 zł na nazwisko "John F.
    Kennedy", numer rachunku 63114020040000310217522941. Jeśli dojdzie -
    powiadomię Cię. Jeśli odbije - okaże się, że masz rację ;-)

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 15. Data: 2005-07-10 21:14:22
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Olgierd wrote:
> [...]
    > Kennedy", numer rachunku 63114020040000310217522941. Jeśli dojdzie -
    > powiadomię Cię. Jeśli odbije - okaże się, że masz rację ;-)

    to ja mam lepszą propozycje przelej 100 tyś.
    wówczas bank dla bezpieczeństwa zapewne sprawdzi i przelew wróci.
    I wówczas wygrasz.

  • 16. Data: 2005-07-10 21:15:05
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Jul 2005 23:07:49 +0200,
    osoba podpisana: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>
    napisała:
    [...]
    > Nieprawda. Proponuję test: przelej 1000 zł na nazwisko "John F.
    > Kennedy", numer rachunku 63114020040000310217522941. Jeśli dojdzie -
    > powiadomię Cię. Jeśli odbije - okaże się, że masz rację ;-)

    Pomuliłeś się w numerze konta :-)
    Powinno być 20 1050 1054 1000 0022 8309 5079
    :-)
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

  • 17. Data: 2005-07-10 21:25:28
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> writes:

    > Od właściciela tego rachunku możesz domagać się zwrotu z tytułu
    > bezpodstawnego wzbogacenia. I tyle.

    W jaki sposób mogę się z nim skontaktować?

    MJ

  • 18. Data: 2005-07-10 21:29:30
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Michal Jankowski napisał(a):
    > W jaki sposób mogę się z nim skontaktować?

    Robisz przelew na 1gr z tytułem "proszę o kontakt pod numerem
    telefonu..." ;->

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 19. Data: 2005-07-10 21:31:07
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Michal Jankowski wrote:

    > W jaki sposób mogę się z nim skontaktować?

    Pytasz o adres?
    Poszukaj w tym samym miejscu, z którego wziąłeś numer rachunku. Bo z
    kosmosu to on ci nie spadł.

  • 20. Data: 2005-07-10 21:35:26
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    cef napisał(a):

    > Dawno tu nie zaglądałem, ale trudno mi uwierzyć,
    > żeby oprócz numeru coś jeszcze było weryfikowane.

    Nie. Po prostu ostatnio na grupie wyjątkowo obrodziło we wszelkiego
    rodzaju trolle i trollowanie. Aż niekiedy nie chce się czytać...