  • 1. Data: 2005-07-09 15:55:02
    Temat: Firma i przelewy zagraniczne
    Od: " m." <m...@g...pl>

    Witam,

    prowadze ze ojcem niewielka firme. Od niedawna importujemy rozne towary z
    Azji. Do tej pory korzystalismy z firmowego konta walutowego w banku PKO BP,
    ale koszty prowadzenia go sa naprawde znaczace przy takiej niewielkiej skali
    naszej dzialalnosci.
    Czy ktos z grupowiczow moglby polecic jakies dobre konto walutowe, gdzie nie
    byloby zadnych ukrytych oplat, nieduze miesieczne oplaty i oplaty za przelewy?

    Z gory bardzo dziekuje.

  • 2. Data: 2005-07-09 16:00:27
    Temat: Re: Firma i przelewy zagraniczne
    Od: " " <n...@g...pl>

    m. <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    nie
    > byloby zadnych ukrytych oplat, nieduze miesieczne oplaty i oplaty za

    Sprawdz MultiBank, sa tani (przynajmniej w przypadku kont dla osob
    fizycznych, w przypadku ktorych konto walutowe jest prowadzone bezplatnie,
    placisz tylko za ROR). Jednak MultiBank proponuje jedynie konta w EUR oraz
    US$, szersza gama kont walutowych w BZWBK (rowniez bezlatne dla fizycznych,
    placisz tylko za ROR, ktore musisz miec jesli chcesz robic przelewy, bo z
    walutowego nie da rady).

  • 3. Data: 2005-07-09 16:43:48
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    n...@g...pl napisał(a):

> [...]
    > placisz tylko za ROR, ktore musisz miec jesli chcesz robic przelewy, bo z

    Czegoś tu nie rozumiem. Najpierw plujesz na Multibank a za chwilę go
    polecasz. Schizofrenia?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 4. Data: 2005-07-09 16:48:21
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    m. napisał(a):
> [...]
    > byloby zadnych ukrytych oplat, nieduze miesieczne oplaty i oplaty za przelewy?

    Ja mam podobne pytanie. Chodzi o transfery pieniędzy z Niemiec do
    Polski. 1-2 razy w miesiący 10-20kzł. Chodzi o firmę. Strona Niemiecka w
    razie czego też mogła by się przystosować ale na pewno nie będą się do
    tego kwapić. Jakieś poropozycje??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 5. Data: 2005-07-09 16:51:07
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Marcin Lubojański napisał(a):

> [...]
    > Polski. 1-2 razy w miesiący 10-20kzł. Chodzi o firmę. Strona Niemiecka w
    > razie czego też mogła by się przystosować ale na pewno nie będą się do

    http://www.moneybookers.com ?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 6. Data: 2005-07-09 16:55:12
    Od: "inżynier Nowak" <n...@g...pl>

    Markus Sprungk <m...@g...com> napisał(a):

    > Czegoś tu nie rozumiem. Najpierw plujesz na Multibank a za chwilę go
    > polecasz. Schizofrenia?

    Ależ skądże!
    Już prędzej zespół maniakalno-depresyjny, zwany niekiedy cyklofrenią
    (zauważ: niekompetentne ale szczere próby pomocy bliźnim, przeplatają się z
    atakami nikontrolowanej agresji).
    Jak weźmiemy pod uwagę wielokrotność fałszywych adresów i niemożność
    podpisywania się tym samym nickiem, to będziemy mieli jeszcze potencjalne
    zwielokrotnienie jaźni.

    Ale to wszystko furda, pic na wodę i fotomontaż: to jest zwykły troll i tyle

  • 7. Data: 2005-07-09 16:58:32
    Od: "cenzor chamstwa" <c...@g...pl>

    Czegoś tu nie rozumiem. Najpierw plujesz na Multibank a za chwilę go
    > polecasz. Schizofrenia?

    Polecam do przelewow, bo jest tani. Elementarnych rzeczy nie rozrozniasz,
    nalezaloby sie wrocic do podstawowki i podszkolic z czytania tekstu ze
    zrozumieniem.

  • 8. Data: 2005-07-09 16:59:26
    Od: "cenzor chamstwa" <c...@g...pl>

    =?ISO-8859-2?Q?in=BFynier_Nowak?= <n...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > zwielokrotnienie jaźni.
    >
    > Ale to wszystko furda, pic na wodę i fotomontaż: to jest zwykły troll i

    A ty cham i tyle.

  • 9. Data: 2005-07-09 17:06:24
    Od: "cenzor chamstwa" <c...@g...pl>

> [...]
    > Polski. 1-2 razy w miesiący 10-20kzł. Chodzi o firmę. Strona Niemiecka w
    > razie czego też mogła by się przystosować ale na pewno nie będą się do

    Nie znam sie na konta firmowych, ale zwroc uwage na to, ze niektore banki
    pobieraja od Ciebie odbiorcy fizycznego (NIE FIRMA) przelewu z zagranicy
    prowizje, ktora jest rozna w zaleznosci od banku.

    Przy kontach dla osob fizycznych, takich oplat NIE POBIERA: MultiBank,
    Reisffeisen Bank (konto lokacyjne), chyba ING Bank Slaski. Ale zaznaczam, ze
    to dotyczy TYLKO kont dla osob fizycznych (nie wiem jak jest z konatmi
    firmowymi w tych bankach).

  • 10. Data: 2005-07-09 17:09:28
    Od: "inżynier Nowak" <n...@g...pl>

    cenzor chamstwa <c...@g...pl> napisał(a):
    jaźni.

    > tyle
    >
    > A ty cham i tyle.

    Na gwałtowne napady niekontolowanej złości zalecałbym kąpiele nasiadowe w
    wodzie z lodem.