  • 11. Data: 2002-03-06 19:40:44
    Temat: Re: nowe wyciagi w PEKAO S.A. - co dalej?
    Od: "Marek Bledko" <m...@p...onet.pl>

    > Od grupowiczow powialo nadzieja ze cos sie zmienia w PekaoSA - sa nowe
    > wyciagi z kont z dokladnymi szczegolami transakcji.
    >
    > Moze Panstwo macie jakies inne sugestie co jeszcze moga zmienic:
    >
    > Moja to: mniej papierow przy wplatach, wyplatach, zmianach w koncie i
    precz
    > z tym zeszytem w kratke ze stalymi zleceniami.
    >
    > Czekam na propozycje.
    A po co miec tam Eurokonto ? Czy to cos daje ?
    Ja tam zamknalem konto z rok temu bo mialem dosyc.
    Korzysci finansowych z tego konta nie mialem tylko same straty
    i to coraz wieksze i to moje pieniazki do jakies tam Wlocha...
    Ze dwa miesiace temu przyslali mi karte Maestro choc rachunku
    juz dawno nie mam. Sprobowalem uzyc ale cholerka zaden
    stary PIN nie pasuje. Chyba powoli bede probowal te z 9998 kombinacji.
    Przyslali karte, zachecaja w pismie do uzywania a nie dziala, o co tu chodzi
    ?
    Pozdrawiam !
    Marek

  • 12. Data: 2002-03-06 19:42:45
    Od: "Marek Bledko" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    precz
    > z tym zeszytem w kratke ze stalymi zleceniami.
    A jeszcze jeden watek. Z KC i prawa bankowego wynika ze bank
    jest zobowiazany sporzadzac wyciag po kazdej operacji.
    Dlaczego PEKAO to nie obowiazuje ?
    Ja np: mam ROR w WBC i tam tak jest i NIE MA oplat za prowadzenie
    rachunku !
    Pozdrawiam !
    Marek

  • 13. Data: 2002-03-06 20:22:10
    Od: "Tomek D" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Hyła" <c...@r...org.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > kiedys... zenronować. Oczywiscie, mowa o sytuacji hipotetycznej i raczej
    ^^^^^^^^^^
    Piękne, naprawdę piękne określenie, sprzedasz (c) ? :-)
    Tomek D

  • 14. Data: 2002-03-07 07:17:12
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Jesli dobrze pamiętam SLuczaka sprzed roku czy półtora na tym forum, to
    > wprowadzenie centralnego systemu informatycznego (przekręcam moze nazwę,
    > ale w wątku obok ktos o tym pisał i na tym polegają zmiany) miało
    > polegać na tym, że do _wszystkich_ kont w Pekao ma byc dostep via www.

    Pisałem już o tym. CSI testuje się na poligonie pt. V Oddział Wawa. Myślę, że
    po wpadce Citi (szumna integracja systemów OldCiti + Handlo = NewCiti) inni
    będą uważać. A btw. komputerki Citi nie działają jeszcze do końca poprawnie -
    niedawno "wyparowało" mi z konta 2k. Po kilku telefonach do kasa się znalazła -
    musi wpadła pod jakieś biurko :))

    MaciejK

  • 15. Data: 2002-03-07 16:08:42
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    > Jesli dobrze pamiętam SLuczaka sprzed roku czy półtora na tym forum, to
    > wprowadzenie centralnego systemu informatycznego (przekręcam moze nazwę,
    > ale w wątku obok ktos o tym pisał i na tym polegają zmiany) miało
    > polegać na tym, że do _wszystkich_ kont w Pekao ma byc dostep via www.
    >
    > Na ile rozumiem polską s p e c y f i c z n o s ć, to obecny
    > zdumiewający trzymiesięczny okres otrzymania bankomatowego maestro do
    > eurokonta www jest sygnałem, zeby w centrum bankowosci elektronicznej
    > już nie zakładać nowych kont, bo za rok-dwa zwykłe oddziałowe będzie tak
> [...]

    Rzeczywiście zapowiedzi jakoś tak brzmiały. Czarno to widzę. Poziom wiedzy
    dysponentek o klasycznych produktach czasem bywa żałosny, ich poziom wiedzy o
    produktach nowoczesnych ze szczególnym uwzględnieniem Internetu na pewno jest
    żałosny, a jeśli miałoby tak być, jak wspomniałeś i nowoczesność zejdzie pod
    strzechy (i Telepekao 24 najpierw przestanie mieć sesn istnienia, a póxniej zostanie
    stopniowo zlikwidowane), to przecież te same osoby będą pośrednikiem mięzy klientem a
    nowoczesnym rachunkiem w banku (przynajmniej na niektórych etapach).

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl