  • 1. Data: 2002-03-06 07:16:41
    Temat: nowe wyciagi w PEKAO S.A. - co dalej?
    Od: "pio" <k...@w...pl>

    Przepraszam ze wywlekam na inny wątek:

    Od grupowiczow powialo nadzieja ze cos sie zmienia w PekaoSA - sa nowe
    wyciagi z kont z dokladnymi szczegolami transakcji.

    Moze Panstwo macie jakies inne sugestie co jeszcze moga zmienic:

    Moja to: mniej papierow przy wplatach, wyplatach, zmianach w koncie i precz
    z tym zeszytem w kratke ze stalymi zleceniami.

    Czekam na propozycje.

  • 2. Data: 2002-03-06 14:22:40
    Temat: Re: nowe wyciagi w PEKAO S.A. - co dalej?
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Moja to: mniej papierow przy wplatach, wyplatach, zmianach w koncie i precz
    > z tym zeszytem w kratke ze stalymi zleceniami.

    nic nie trzeba zmieniać - dział obsługi vip działa należycie

  • 3. Data: 2002-03-06 15:55:10
    Od: "Daniel Jablonski" <d...@N...topnet.pl>

    Użytkownik "pio" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyciagi z kont z dokladnymi szczegolami transakcji.
    >
    > Moze Panstwo macie jakies inne sugestie co jeszcze moga zmienic:

    Lepiej by zaczeli od prowizji: 6 zl/mies za obsluge konta standardowego + 5
    zl/mies Teleserwis to zdzierstwo. Albo te ich konta internetowe, ktore sa
    zakladane w wirtualnym oddziale, wiec trzeba zakladac nowe konta, bo
    istniejacego sie juz przerobic nie da. Dlugo u nich mialem konto, bo akurat
    mialem pod reka oddzial, a bankomat jeszcze blizej, a jakichs szczegolnych
    wymagan nie mialem. Ale teraz, gdy zjechali do oprocentowania ROR 1,5 % w
    skali roku, a przemila Pani chciala mi jeszcze przerobic konto na wersje
    Plus z jeszcze wiekszymi oplatami, to juz sobie dalem spokoj. I przenioslem
    sie do... innego banku.

    Daniel

  • 4. Data: 2002-03-06 16:05:59
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > Plus z jeszcze wiekszymi oplatami, to juz sobie dalem spokoj. I przenioslem

    źle zrobiłeś, zgrzeszyłeś!
    trzeba było zmienić na vip jeszcze więcej pobierają:)

  • 5. Data: 2002-03-06 16:39:53
    Od: "Adam" <g...@o...pl>

    Kasa mieszkaniowa tez OK
    Ale żeby kredyty były rozpatrywane gratis a odsetki niższe
    inne banki są pod tym względem lepsze
    a tak jest OK
    mam eurokonto plus

    g...@o...pl

  • 6. Data: 2002-03-06 17:06:06
    Od: Marcin Hyła <c...@r...org.pl>

    Daniel Jablonski wrote:

    > Albo te ich konta internetowe, ktore sa
    > zakladane w wirtualnym oddziale, wiec trzeba zakladac nowe konta, bo
    > istniejacego sie juz przerobic nie da.

    Jesli dobrze pamiętam SLuczaka sprzed roku czy półtora na tym forum, to
    wprowadzenie centralnego systemu informatycznego (przekręcam moze nazwę,
    ale w wątku obok ktos o tym pisał i na tym polegają zmiany) miało
    polegać na tym, że do _wszystkich_ kont w Pekao ma byc dostep via www.

    Na ile rozumiem polską s p e c y f i c z n o s ć, to obecny
    zdumiewający trzymiesięczny okres otrzymania bankomatowego maestro do
    eurokonta www jest sygnałem, zeby w centrum bankowosci elektronicznej
    już nie zakładać nowych kont, bo za rok-dwa zwykłe oddziałowe będzie tak
    samo wirtualne.
    ;-)

    marcin ha
    --
    Miasta dla rowerów http://rowery.org.pl

  • 7. Data: 2002-03-06 17:11:24
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > eurokonta www jest sygnałem, zeby w centrum bankowosci elektronicznej
    > już nie zakładać nowych kont, bo za rok-dwa zwykłe oddziałowe będzie tak

    Tia, ale jak beda z takimi zapowiedziami jak KB to bedzie za jakies 3 lata
    :)

  • 8. Data: 2002-03-06 18:06:50
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > eurokonta www jest sygnałem, zeby w centrum bankowosci elektronicznej
    > już nie zakładać nowych kont, bo za rok-dwa zwykłe oddziałowe będzie tak

    Dobre. Ciekawa interpretacja, chyba dluuugo byles klientem :))) Ja nie
    jestem takim optymista, widziales plan finansowy na rok przyszly ? Chyba
    zbyt duzo kasy nie chca na to wydac, a napewno mniej niz w tym roku... Po co
    w banku nowszy system skoro kase zarabiaja :)) Mozna transferowac !
    pzd

  • 9. Data: 2002-03-06 18:36:38
    Od: Marcin Hyła <c...@r...org.pl>

    Witek wrote:

> [...]
    > roku... Po co w banku nowszy system skoro kase zarabiaja :)) Mozna > transferowac !

    Tak troche oftopic, ale wolę bank, który ma wyniki takie jak pekao w tym
    roku, niż taki, który wyników finansowych nie ma, za to daje
    oprocentowanie najwyższe na rynku. Bo jak np. ktos ma oszczednosci, to
    warto, zeby sie patrzył nie tylko na oprocentowanie lokat, ale i na
    wyniki finansowe banku, bo jak one są kiepskie, to mu te lokaty sie mogą
    kiedys... zenronować. Oczywiscie, mowa o sytuacji hipotetycznej i raczej
    nie w najbliższym czasie.

    W każdym razie- jesli mają w pekao włożyć za dużo kasy w jakis system,
    który niewiele zmieni, to może lepiej, żeby go nie kupowali, a za to
    podniesli oprocentowanie ;-)

    marcin ha
    PS. faktycznie, klientem jestem dłuuugo, raz mi zeżarło karte
    bankomatową i poza tym raczej bez negatywnych sensacji, odpukać. Inna
    sprawa, ze ja do s p e c y f i c z n o s c i jestem przyzwyczajony,
    nie tylko w pekao.
    --
    Miasta dla rowerów http://rowery.org.pl

  • 10. Data: 2002-03-06 19:08:38
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Tak troche oftopic, ale wolę bank, który ma wyniki takie jak pekao w tym
    > roku, niż taki, który wyników finansowych nie ma, za to daje
    > oprocentowanie najwyższe na rynku.
    To zalezy, co to za grupa finansowa...

> [...]
    > wyniki finansowe banku, bo jak one są kiepskie, to mu te lokaty sie mogą
    > kiedys... zenronować. Oczywiscie, mowa o sytuacji hipotetycznej i raczej
    Tak wlasnie przeciez bylo z bankiem staropolskim, czy bankiem rzemiosla.

    > W każdym razie- jesli mają w pekao włożyć za dużo kasy w jakis system,
    > który niewiele zmieni, to może lepiej, żeby go nie kupowali, a za to
    > podniesli oprocentowanie ;-)
    Zgadzam sie w pelni.

    > sprawa, ze ja do s p e c y f i c z n o s c i jestem przyzwyczajony,
    > nie tylko w pekao.
    Ja mialem dosc. Wzielem z nimi rozwod... i poszedlem do S.P. Handlo Od tego
    czasu sie tulam... ale do Pekaosa nie wroce. Chyba nie moglbym miec konta
    bez dostepu do neta, i tymi wyciagami :(( Ala mam ich karte VC i jest ok.