  • 1. Data: 2002-03-05 22:11:01
    Temat: zakladanie konta calkowicie on-line
    Od: "---------- aqua ----------" <a...@s...pl>

    czy ktos z was sie orientuje czy po wejsciu w zycie
    podpisu elektronicznego (bodajze w miesiacu sierpniu)
    bedzie mozliwe otwieranie rachunkow calkowicie online ?

    chodzi mi o to czy odpadnie weryfikacja z dowodu
    osobistego lub jakiekolwiek inne uciazliwe srodki
    bezpieczenstwa ze strony banku na wypadek np.
    prania pieniedzy lub czegokolwiek innego ?

    -aqua.

  • 2. Data: 2002-03-05 22:12:24
    Temat: Re: zakladanie konta calkowicie on-line
    Od: "---------- aqua ----------" <a...@s...pl>

    a tak nawiasem mowiac, ktore z bankow maja
    obecnie najbardziej i najmniej upierdliwa procedure
    otwierania rachunku ?

  • 3. Data: 2002-03-05 22:33:04
    Od: "Grzesieq" <g...@...p.a.m.k.i.l.l.e.r>

    > otwierania rachunku ?
    mBank - juz 3 tydzien czekam aby mi laskawie umowe przyslali. W przypadku
    Inteligo pakiet startowy dotarl do mnie po 4-ech dniach roboczych od
    oddzwonienia konsultanta z teleserwisu.

  • 4. Data: 2002-03-05 23:08:49
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "---------- aqua ----------" <a...@s...pl> writes:

    > a tak nawiasem mowiac, ktore z bankow maja
    > obecnie najbardziej i najmniej upierdliwa procedure
    > otwierania rachunku ?

    Najmniej? Absolutny lider juz niestety nieistnieje. W handlobanku
    wchodziłeś z dowodem do oddziału i wychodziłeś po parunastu minutach
    z aktywnym kontem i _kartą_ do niego. Ale parę innych marmurków wypada
    też niezgorzej - zakładałem rok temu konto w BSK i poszło gładko (no,
    z problemem - dysponent zapomniał mi aktywować internet, musiałem
    dzwonić i się dopominać - ale w samym oddziale poszło piorunem, niestety
    karta po 2 tygodniach), dobre opinie słyszałem o Lukasie etc.

    Najgorzej wypadają banki internetowe, bo ... nie da się do nich wejść
    i załatwić sprawy. Przy tym mbank zdecydowanie gorzej prezentuje się
    od inteligo. Trzeba kserować, chodzić na pocztę, czekać na odpowiedź,
    dodatkowo dzwonić, ....

    --
    ( Marcin Kasperski | People resist change, regardless of what it is. )
    ( http://www.mk.w.pl | (Michael Reed) )

  • 5. Data: 2002-03-06 08:42:22
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > czy ktos z was sie orientuje czy po wejsciu w zycie
    > podpisu elektronicznego (bodajze w miesiacu sierpniu)
    > bedzie mozliwe otwieranie rachunkow calkowicie online ?

    Jesli chodzi o mozliwosci prawne - tak.
    Jesli chodzi o mozliwosci tchniczne/ proceduralne w bankach - to nikt nie
    wie.

    Zreszta - zrownanie praw podpisu elektronicznego z odrecznym to rewolucja o
    zasiegu przekraczajacym zwykle otwieranie konta.
    Ja czekam, kiedy bede mogl wystawiac weksle i czeki za pomoca podpisanego
    emaila.
    I na banki ktore beda je honorowac.
    Bo PRAWNE mozliwosci powstaja rowno z wejsciem w zycie ustawy o podpisie
    elektronicznym.
    :-)

    Michal.

  • 6. Data: 2002-03-06 09:17:41
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michal Kukula"

> [...]
    >
    > Zreszta - zrownanie praw podpisu elektronicznego z odrecznym to rewolucja
    > zasiegu przekraczajacym zwykle otwieranie konta.

    mysle, ze bedzie to mozliwe po 16 sierpnia jak będziesz miał certyfikat -
    zerknij na http://www.wabank.pl/bsb_info.html juz od dawna szykuja
    CBI (centrum bankowosci internetowej), na dole jest link do demo
    *** blad ***