  • 1. Data: 2002-03-05 22:44:53
    Temat: LG - rozne takie
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@g...pl>

    Witam

    Ostatnio mialem zablokowane konto na wskutek blednego wprowadzenia hasla,
    niedawno przyszla mi koperta z nowym haslem inicjacyjnym, przy wprowadzaniu
    tego hasla bardzo dokladnie patrzalem na klawisze i zwracalem uwage na duze
    i male litery. Jednak system LG uparcie twierdzil, ze haslo jest zle.
    Skonczylo sie pononym zablokowaniem konta. I znow trzeba dzwonic, sie
    przedstawiac i inne takie trudnosci, no i oczywiscie sobie poczekam do
    poniedzialku na nowe haslo.......

    Teraz druga sprawa.
    Kolega wyplacal kase z bankomatu Euronet. Lecz nie spowodowalo to
    zablokowania srodkow na koncie. Czy to jest normalne, czy po prostu jakis
    blad. Jesli system nie blokuje srodko to teoretycznie moge sobie debetu
    narobic bez problemu.
    Chyba ze dane z bankomatu z opoznieniem na www docieraja

    Pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 2. Data: 2002-03-05 23:09:12
    Temat: Re: LG - rozne takie
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > narobic bez problemu.
    > Chyba ze dane z bankomatu z opoznieniem na www docieraja

    To w wielu bankach tak jest - ze nie splywa on-line.

    Co do pierwszego wlasnie tam jest tak dziwnie, ze daja nawet przyklad jak
    drukuja - ale i tak O latwo z 0 pomylic...

  • 3. Data: 2002-03-06 00:59:53
    Od: "bb" <b...@w...pl>

> [...]
    duze
    > i male litery. Jednak system LG uparcie twierdzil, ze haslo jest zle.
    ============
    Mialem to samo. Po dziesiatym obejrzeniu literek stwierdzilem ze ich
    drukarka nie
    drukuje dolnego rzadka punktow i to co wydawalo sie byc litera "a" jest
    wykastrowanym
    "g" albo "q" - obok zauważyłem prawdziwe "a" i to mnie uratowalo.

    Bylo to pol roku temu. Drukarka dalej obina znaki, naiwni klienci wpisuja to
    widza,
    system ich blokuje, oni dzwonia... po prostu interes sie kreci ;)

    Myśle, ze to juz sie nie zmieni do czasu az przejmie ich NORDEA i wprowadzi
    nowy system.

    BB

  • 4. Data: 2002-03-06 07:36:41
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@g...pl>

    > To w wielu bankach tak jest - ze nie splywa on-line.
    >
    > Co do pierwszego wlasnie tam jest tak dziwnie, ze daja nawet przyklad jak
    > drukuja - ale i tak O latwo z 0 pomylic...

    Tylko, ze w hasle nie mialem O ani zera............

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-03-06 07:37:45
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@g...pl>

    Użytkownik "bb" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wykastrowanym
    > "g" albo "q" - obok zauważyłem prawdziwe "a" i to mnie uratowalo.

    Przygladajac sie swojemu kodoi nie stwierdzilem jakichkolwiek brakow w
    dolnej linii. Juz pewnie drukarke naprawili :))))

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-03-06 08:15:28
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Leszek Kowalski" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Ostatnio mialem zablokowane konto >>na wskutek<< blednego wprowadzenia
    hasla,

    Nie to, żebym się czepiał. Ale wystarczy jedno stwierdzenie. Albo "na
    skutek", albo "w skutek". ;-)

    Pzdr
    kriskel

  • 7. Data: 2002-03-06 08:40:59
    Od: Sebastian Ujma <s...@c...pl>

    A czy po otrzymaniu nowej kopertki z haslem nie trzeba zadzwonic tak jak
    przy pierwszym logowaniu?
    S.

  • 8. Data: 2002-03-06 09:17:39
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

    > Myśle, ze to juz sie nie zmieni do czasu az przejmie ich NORDEA i
    wprowadzi
    > nowy system.

    tez tak uwazam :-))
    poprawili pare BLEDOW - le tego nie
    osobiscie znam 2 osoby, ktore nie aktywowaly u nich konta - bo stwierdzili,
    przez te hasla - ze bank bawi sie ich kosztem i robi ich w wala
    Niestety popieram te ich opinie - jesli bank robi takie cyrki juz w momencie
    aktywacji
    Osobiscie w ubieglym roku dostalem haslo telefoniczne zawierajace znaki
    alfa, a do konta www dostawalem 2 razy znaczek w hasle, ktorego nie ma na
    klawiaturze (kwadracik)

  • 9. Data: 2002-03-06 09:31:14
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > tego hasla bardzo dokladnie patrzalem na klawisze i zwracalem uwage na duze

    A aktywowałeś nowe hasła ? Bez tego ani rusz.

> [...]
    > narobic bez problemu.
    > Chyba ze dane z bankomatu z opoznieniem na www docieraja

    A czy przypadkiem kolega nie wypłacał pieniędzy w niedzielę ? W dni robocze
    pieniądze są blokowane natychmiast.

    Pozdrawiam
    Soren

  • 10. Data: 2002-03-06 16:44:40
    Od: "kriscop" <k...@w...pl>

> [...]
    > Skonczylo sie pononym zablokowaniem konta. I znow trzeba dzwonic, sie
    > przedstawiac i inne takie trudnosci, no i oczywiscie sobie poczekam do
    na jednym koncie mialem tak z 3 razy, jak zglaszalem to w miedzy czasie szla
    inna i dopiero po 2 tygodniach dostalem w koncu poprawna.
    ale od czasu promocji tamte konto nie bylo ruszane, a inne chodza poprawnie
    pozd